ثبت‌نام اولین دوره آموزش و ارتقاء مجریان محافل و برنامه‌های قرآنی آغاز شد

سهیلی، گفت:همزمان با سراسر کشور ثبت نام اولین دوره آموزش و ارتقاء مجریان محافل و برنامه‌های قرآنی توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در کرمانشاه آغاز شد.

ساحل سهیلی ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به اعلام فراخوان ثبت‌نام دوره آموزش مجریان برنامه‌های قرآنی در کرمانشاه،گفت:توانمندی‌های علمی، اطلاعات عمومی و تسلط به حوزه‌های مرتبط با اجرا از اصول اساسی کار اجرا است که در این دوره بدان پرداخته خواهد شد.

 

 

 رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ،افزود: ثبت‌نام در دوره مذکور از  امروز شنبه (۸بهمن ماه) در کرمانشاه آغاز و تا ۲۵ بهمن ماه جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق درگاه http://reg.stdgrn.ir اقدام کنند همجنین لینک ثبت‌نام تا قبل از هشتم بهمن باز نمی‌شود و اطلاعات تکمیلی پس از آن منتشر خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقای سطح فعالان قرآنی می‌تواند اثرگذاری برنامه‌های قرآنی را افزایش داده و موجب تدبیر و تفکر بیشتر در آموزه‌های دینی و قرآنی شود.

 

 

سهیلی ، اظهار کرد: مجری که برنامه‌های قرآنی را اجرا می‌کند باید اطلاعات کاملی در حوزه‌های مختلف داشته باشد و کسی که مجری می‌شود باید بپذیرد که علاوه بر حوزه تخصصی اجرایش باید اطلاعات کاملی در حوزه‌های دیگر داشته باشد و برگزاری دوره‌های آموزش مجریان برنامه‌های قرآنی می‌تواند اطلاعات خوبی را در اختیار مجری قرار دهد.

 

کد خبر 1249238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha