نفوذ در سایه ضعف ساختارها اتفاق می افتد

رییس کمیسیون امور داخلی و شوراها با بیان اینکه نفوذ در سایه ضعف ساختارها و یک سری اقدامات اتفاق می افتد، گفت: اگر بتوانیم بسترهایی که باعث ایجاد نفوذ در کشور می شود را ببندیم قطعا خسارتی به کشور نمی رسد.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد بحث نفوذ در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی گفت: مقدمه هر اقدامی برای دشمن این است که بتوانند در جایی نفوذ کنند و تا نفوذ نباشد اقدامی میسر نیست. امروز دشمن به دنبال این است که فتنه انگیزی کند. قبل از اینکه فتنه برپا کند عوامل خودش را به نوعی نفوذ می دهد که زمینه کار را آماده و داده ها و اطلاعات لازم را جمع آوری کنند و بر اساس آن داده ها را تجزیه و تحلیل کنند و نهایت برنامه اقدامش را بچینند.

 

رییس کمیسیون امور داخلی و شوراها اظهار کرد: نفوذ می تواند هزینه بالایی را به کشور تحمیل کند. نفوذ در سایه ضعف ساختارها و یک سری اقدامات اتفاق می افتد و اگر بتوانیم بسترهایی که باعث ایجاد نفوذ در کشور می شود را ببندیم قطعا خسارتی به کشور نمی رسد.

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ماست، دشمنی است که غالبا در منطقه غرب آسیا به دنبال شیطنت و ایجاد بی ثباتی است. این رژیم به دنبال آن است که جلوی پیشرفت های ما در زمینه های مختلف را بگیرد به ویژه در بحث هسته ای؛‌تلاش می کند در بخش هایی که ایران از آن برتری گرفته؛ ورود پیدا کند و به طرق مختلف اهداف و مقاصد خود را محقق کند.

کد خبر 1249239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha