دهه فجر، بهار جهاد تبیین است

آیت الله علما، گفت: دهه فجر، بهار جهاد تبیین است و باید در دهه فجر دانش آموزان و دانشجویان را با جاذبه‌های اسلام و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز شنبه (۸بهمن) ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی،با حضور استاندار کرمانشاه، فرمانده هان نیروهای نظامی و انتظامی و روسای دستگاه های اجرایی استان  در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد.

 

براساس این گزارش،آیت الله مصطفی علما  از قرآن کریم با عنوان بالاترین تبیین در حیات بشری یاد شد، گفت: توهین به قرآن و سپاه پاسداران را اوج استیصال غرب است اهانت به قرآن و سپاه محکوم است، فریاد قرآن تبیین است، هیچ کتابی به اندازه قرآن تبیین ندارد، قرآن کتاب فطرت است و یقینا در آینده جهان ، قرآن پاسخگویی گمشده انسان است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند باید تبیین کنیم، و در بدنه جامعه نشاط و امیدواری ایجاد کنیم، لذا باید هر چقدر استکبار ناامیدی ایجاد می کند ما باید در بدنه جامعه امیدواری ایجاد کنیم.

 

وی تصریح کرد: چرا با قرآن و سپاه  اینگونه رفتار می کنند ،زیرا قرآن چراغی است که روشنگری آن خط سیاه استکبار را نابود می کند و باید بدانیم سپاه یعنی ارتش ، نیروی‌انتظامی و بسیج ، و نیروهای مسلح اقتدار ایران است.
 

آیت الله علما ،با بیان اینکه اغتشاشات اخیر کشور بخاطر هراس دشمنان از اقتدار اسلام است، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر باید سر دسته‌ و لیدر اغتشاشات را ببینیم و پشت پرده همه این اغتشاشات، دشمنی با اسلام است همچنین  هدف از اغتشاشات اخیر، فتنه ۸۸و دیگر توطئه‌های دشمنان را تلاش در راستای ناامید کردن مردم از اسلام و انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ،اظهار کرد: با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ اظهار داشت: امریکا و انگلیس در گذشته ارباب ما بودند و هم اکنون از ضعف و تهی دستی آنها است که به قرآن توهین می کنند.

 

وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب  گفت: ۱۲ بهمن روز بازگشت امام خمینی (ره) به وطن است، رهبری که سالها زندان و تبعید را برای عظمت اسلام و رهایی کشور از استبداد متحمل شد و آخرین تبعیدگاه امام خمینی (ره) پاریس بود و ایشان در فرانسه مصاحبه‌های متعددی برای معرفی و تبیین انقلاب و اسلام داشتند که لازم است همه ما هم در شرایط کنونی اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی را برای همه جهانیان تبیین کنیم لذا باید بدانیم ما دهه فجر را جشن می گیریم اما باید واقف باشیم که، این انقلاب اسلامی چگونه شکل گرفت و توانست سنگر های معنوی جهان را فتح کند.

 

آیت الله علماء،تاکید کرد: اساس این برنامه ها و جشن ها باید در مدارس و دانشگاه ها تبیین شود، زیرا  نسل های آینده باید بدانند این انقلاب بزرگ چگونه بدست آمده است و  باید در جلسات ما منتقدین هم حضور داشته باشند تا بدانند دستاوردهای انقلاب اسلامی چگونه و با چه سختی های بدست آمده است.

 

کد خبر 1249241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha