باید در برنامه های دهه فجر نسل جدید را به عنوان مخاطبان ویژه در نظر بگیریم

صحرایی، گفت: با توجه به حوادث اخیر در کشور باید نسل جدید را به عنوان مخاطبان ویژه در نظر بگیریم و همچنین نقش خانواده ها را در برگزاری بربرنامه های امسال ویژه تر ببینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،امروز شنبه (۸ بهمن)  محمدطیب صحرایی در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن جلسات  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه برگزار شد،گفت: هرکسی که انقلابی‌تر است باید خدمت‌گزارتر باشد لذا در دهه فجر به خدمت رسانی به مردم نباید آسیبی وارد شود و برعکس در این ایام خدمت رسانی باید بیشتر باشد.

 

استاندار کرمانشاه ،افزود: دشمن امروز  نسل جدید را هدف گرفته است و سعی در تغییر افکار و باورهای این نسل دارد، بنابرین همه‌ی ما وظیفه داریم نسل‌های جدید را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنیم و این وظیفه‌ای بسیار مهم برای نسل حاضر است.

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با رنج‌ها، مهنت‌ها و سختی‌های بسیاری به پیروزی رسید و ان‌شاءالله السابقون تلاش کنند تا آن دوران را به نسل جدید انتقال دهند و صیانت از انقلاب همین معنااست.

 

صحرایی،تصریح کرد: در برنامه های امسال دهه فجر باید به دنبال برجسته کردن چند کلیدواژه مهم و اساسی باشیم،و براساس فرموده‌های مقام معظم رهبری دشمن امروز ایران قوی را هدف هجمه های خود قرار داده است لذا کلیدواژه «ایران قوی» در تمام برنامه‌های دستگاه های اجرایی باید نمودی اثرگذار داشته باشد و اینکه این کلیدواژه چه ترجمه ای دارد مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:  باید با برنامه‌ریزی دقیق و تبلیغات و فضاسازی محیطی و محله‌ای در دهه فجر امسال پیام آگاهی‌بخش و بصیرت افزایی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کرد.

 

وی گفت: در دهه فجر نباید ارائه خدمات به مردم به اسم برگزاری جشن یا مراسم افتتاحیه به تعویق بیافتد،و اصلا قابل قبول نیست در دهه فجر فردی به اداره‌ای مراجعه کند و به کارش دیر رسیدگی شود، به این بهانه که مسئول مربوطه در نمازخانه اداره در جشن انقلاب حضور دارد، کما اینکه چهره‌های انقلابی‌تر جامعه افرادی هستند که در خدمتگزاری به مردم کوشاتر باشند و از ادارات و نهادهای خدمات رسان انتظار می‌رود در ایام دهه فجر خدمات خود را در زمان طولانی‌تری به مردم ارائه دهند.

 

صحرایی افزود: تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، تحکیم وحدت، نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی خدمات نظام از جمله مهمترین اهداف گرامیداشت دهه فجر است و باید در برنامه‌های این دهه به‌دقت مورد توجه قرار گیرد و تجربه نشان داده است ما هرجا کار را به مردم سپردیم، نتیجه گرفتیم چراکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و خود آنها باید برای دهه فجر و انقلاب خودشان جشن بگیرند و این ایام را گرامی بدارند.

 

مقام ارشد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه باید قبل و بعد از انقلاب کرمانشاه را به کرمانشاهیان معرفی کنیم، تاکید کرد: مردم استان و حتی بعضا مدیران استان از پیشینه تاریخی و پیشرفت‌های رخ داده در استان نسبت به دروان قبل از انقلاب اطلاع چندانی ندارند همچنین کرمانشاه دوران قبل از انقلاب را با کرمانشاه امروز مقایسه کنیم می بینیم کرمانشاه امروز با کرمانشاه دوران قبل از انقلاب و حتی کرمانشاه ۳۰ سال گذشته خیلی فرق دار و خیلی ساده به جوانها بگوییم که در حوزه‌های مختلف مردم قبل از انقلاب در کرمانشاه چه وضعی داشتند و امروز چگونه زندگی می کنند.

 

کد خبر 1249243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha