مودت و دوستی بین ایران و آذربایجان تمام شدنی نیست

نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: ما نمایندگان آذربایجان حرکت اخیر تیراندازی در سفارت آذربایجان را شدیدا محکوم می‌کنیم، مودت و دوستی بین ایران و آذربایجان تمام شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ مهدی عیسی‌زاده در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه(۹بهمن)‌مجلس شورای اسلامی در تذکری و در واکنش به تذکر صباغیان گفت: برخی موارد در کشور هستند که قابل حل در مجلس شورای اسلامی و دولت نبوده و این اختیار به سران سه قوه برای حل این مسائل داده شده است نیازی نیست این موارد در همه جا مطرح شود.

 

نماینده میاندوآب در ادامه اظهار کرد: ما نمایندگان آذربایجان حرکت اخیر تیراندازی در سفارت آذربایجان را شدیدا محکوم می‌کنیم، مودت و دوستی بین ایران و آذربایجان تمام شدنی نیست و در روزهای سخت آذربایجان، ایران همواره در کنار آنها بوده است.ما در هر دو طرف ارس برای سربلندی اسلام و نابودی دشمنان و فتنه‌گران یک صدا بوده و هرگونه اقدام برای برهم زدن دوستی بین ایران و آذربایجان را محکوم می‌کنیم.

 

محمد رضا صباغیان در اخطاری با استناد به اصل ۷۱ قانون اساسی گفت: قانون مولد سازی اموال دولتی که توسط سران قوا تصویب شده و متاسفانه حالت محرمانه دارد سبب شده تا حق نظارت را از مجلس شورای اسلامی و رسیدگی را از قوه قضاییه سلب کند. با این اقدام ناقوس مرگ مجلس به صدا در آمده است قبلا شوراهای مختلف قانون‌ گذاری کرده و امروز شاهد هستیم که سران قوا این کار را انجام می‌دهند. ما امروز برای یک تن آسفالت با شما دعوا داریم اما قانون گذاری در جای دیگری صورت می‌گیرد.

 

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس اظهار کرد: نمی‌شود که سران قوا بنشینند و ۲۹۰ نماینده و شورای نگهبان را کنار گذاشته و هرچه می‌خواهند تصویب کنند. ما چگونه در چشم ۸۶ میلیون ایرانی نگاه کرده و سکوت کنیم. آقای قالیباف زمانی که مسئولیت شما تمام شد چگونه می‌خواهید در برابر نخبگان و افکار عمومی پاسخگو باشید.

کد خبر 1249300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha