مسئولان پشتوانه معنوی خود را تقویت کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر ضرورت تقویت پشتوانه معنوی مسئولان تأکید کرد و گفت: نباید کسی مسئولیت را بهانه عدم عبادت و تزکیه نفس خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز یک شنبه در نشست شورای اداری خراسان شمالی بر بهره مندی مدیران و مسئولان از ایام ماه رجب تأکید کرد و گفت: نباید کسی مسئولیت را بهانه عدم عبادت و تزکیه نفس خود قرار دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر ضرورت تقویت پشتوانه معنوی مسئولان صحه گذاشت و افزود: مسئولان همواره مورد سئوال و مطالبه هستند لذا باید برای پاسخگویی، پشتوانه معنوی قوی داشته باشند.

 

امام جمعه بجنورد در ادامه با بیان اینکه امروز ما در حال جنگ هستیم و بنا به تعبیرات رهبری با جنگ فرهنگی، جنگ شناختی، جنگ ترکیبی و ... مواجه ایم، افزود: در شرایط حاضر همه برای ساقط کردن انقلاب و نظام به میدان آمده اند لذا ما باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه دشمن یک روز مردم و مسئولان، یک روز نیروهای نظامی و انتظامی، یک روز سپاه و امروز هم قرآن را هدف گرفته است، بیان کرد: اخیرا هم ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر که محل رفع آسیب های اجتماعی و فرهنگی است، تحریم شده است.

 

حجت الاسلام نوری تأکید کرد: امروز چون جنگ است همه باید در میدان حاضر باشیم و به دشمن اجازه ایجاد هیچ گونه خللی در کار نظام و انقلاب را ندهیم.

کد خبر 1249381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha