دشمن  به دنبال کمرنگ نشان دادن ارزش های دفاع مقدس است

سرهنگ خالقیان با بیان اینکه دشمن درجنگ شناختی به دنبال کمرنگ نشان دادن ارزش های دفاع مقدس است، گفت: سفر به مناطق عملياتي در قالب راهیان نور حركتي ارزشمند است كه انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بيمه مي‌كند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ سرهنگ علی خالقیان در جلسه برنامه ریزی اردوی راهیان نور دانش آموزی، بابیان اینکه راهیان نور راه شهدا را ماندگار کرده است اضافه کرد: این اردوهای معنوی تجربیات دوران دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی انتقال می‌دهد.

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان با تأکید براینکه در جنگ شناختی دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن ارزش های دفاع مقدس است ادامه داد: به برکت خون شهدا ما شاهد اشتیاق و علاقه دانش آموزان و نسل جوان برای شرکت در اردوهای راهیان نور هستیم.

 

وی از اعزام بیش از ۲هزار نفر از دانش آموزان مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه استان سمنان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبرداد وافزود: تاکنون بیش از ۴هزار نفر از استان سمنان به اردوهای راهیان‌نور جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

 

خالقیان ظرفیت عظیم فرهنگی اردوهای راهیان‌نور را فرصتی گرانقدر برای نظام دانست و بیان کرد: اردوی راهیان نور با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت، بزرگداشت مقام شهدا و رزمندگان، تحکیم پیوند جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس و مهم‌تر ازهمه، جهاد تبیین برگزار می شود.

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه در راستای سند تحول آموزش و پرورش با هم افزایی ظرفیت ها و امکانات، اردوهای تربیتی و راهیان نور برگزار می شوداظهار داشت: فرصت حضور در فضای ایثار و شهادت موجب تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای دانش آموزان می شود.

 

وی همچنین به هجمه وسیع تبلیغاتی دشمن علیه نظام اشاره داشت و گفت: امروز دانش آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند.

 

خالقیان تصریح کرد: درهشت سال دفاع مقدس رزمندگان، شهدا و جانبازان با رشادت ها و جوانمردی‌های خود در مقابل دشمنان ایستادند و افتخارات بسیاری را برای ملت و کشورمان آفریدند.

 

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان زمان آغاز اردوهای راهیان‌نور دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش را ۲۴بهمن ماه اعلام کردو افزود: بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و یادمان های فتح المبین ،هویزه، علقمه و اروندکنار در استان خوزستان از برنامه‌های شاخص این رویداد فرهنگی است.

کد خبر 1249391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha