کرمانشاه میزبان چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر شد/ برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر

برفی،گفت:۱۶ لغایت ۲۲ بهمن‌ماه سال‌جاری ۱۶ فیلم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه و در سینما‌های آزادی، فرهنگ و بیستون اکران خواهد شد.

 جمال برفی، در گفت  و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به برگزاری چهل‌و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کرمانشاه، گفت: جشنواره هنرهای تجسمی فجر از ۱۰ لغایت ۱۷ بهمن‌ماه در نگارخانه میرزا رضای کلهر  با آثاری از هنرمندان و اساتید مطرح در عرصه خوشنویسی، تذهیب، گرافیک، عکاسی، نقاشی برگزار می شود.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر، افزود:این جشنواره بخش استانی جشنواره هنرهای تجسمی فجر است که سال گذشته در حوزه هنرهای مفهومی برگزار شد و امسال شاهد توسعه آن در سایر رشته‌های هنری هستیم.

 

 وی با اکران ۱۶ فیلم در جشنواره فیلم فجر ، تصریح کرد: در تلاشیم هنگام اکران دو فیلم «اتاقک گلی» و «وابل» به کارگردانی «محمد عسگری» و «تورج اصلانی» از عوامل و بازیگران این فیلم‌ها در زمان اکران دعوت کنیم.

 

برفی، با بیان اینکه  برای خرید بلیط اینترنتی برای علاقمندان در حال پیگیری هستیم ، تصریح کرد: امیدواریم از دوازدهم یا سیزدهم بهمن‌ماه امکان خرید اینترنتی مهیا شود همچنین قیمت بلیط چهل‌‌و یکمین جشنواره فیلم فجر به قیمت کنونی بلیط در سینما‌ها است و تفاوتی با روزهای عادی ندارد.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،اظهار کرد: هماهنگی کامل با دستگاه‌های ذیربط در استان‌ انجام شده تا شاهد برگزاری جشنواره‌های با شکوه باشیم.

 

کد خبر 1249394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha