برنامه های پیشنهادی برای پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب در مساجد کرمان اعلام شد

ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان پس از تشکیل جلسات کارگروه مساجد و بحث و تبادل نظر، سرفصل ها و برنامه های پيشنهادی را به کانون های تابعه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان پس از تشکیل جلسات کارگروه مساجد ستاد دهه فجر و بحث و تبادل نظر سرفصل ها و برنامه های پيشنهادی را به کانون های تابعه اعلام کرد.

 

 

بر اساس این گزارش غبارروبی، تزيين و چراغانی مساجد در آستانه برگزاری جشن های انقلاب؛ ارائه برنامه های تاثیرگذار با تشکیل و راه اندازی ستادهای مردمی مسجد و محله؛ دیدار و تجليل از خانواده معظم شهداء، جانبازان و هنرمندان انقلابی در مسجد در قالب طرح سه شنبه های تکریم مورد تاکید است.

 

 

همچنین در خصوص نشست های بصيرتی، شب خاطره انقلاب، شب شعر، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهداء، پخش فيلم های انقلاب، برگزاری طرح شنبه های با کتاب معرفی کتاب های انقلاب به نمازگزاران در و پخش سوره مبارکه فجر در ساعت ۹:۳۰ روز 12بهمن از ماذنه های مساجد نیز تاکید شد.

 


اجرای مسابقات مختلف ورزشی به مناسبت ايام الله دهه فجر، تدوين و چاپ ويژه نامه و بروشور با موضوع دهه فجر، برگزاری محفل انس با قرآن و قرائت دسته جمعی سوره مباركه فجر در قالب طرح تلاوت نور، برگزاری نمايشگاه محتوايی و آموزشی با موضوع انقلاب اسلامی از جمله سرفصل های پيشنهادی است.
 

 

برگزاری ختم قرآن کریم واهدای ثواب آن به روح بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدا، برگزاری نمایشگاه های مختلف انقلاب، جنگ نرم، حجاب و عفاف، نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد، راه اندازی ایستگاه هاو موکب های فرهنگی و جشن های خیابانی در طول دهه فجر نیز اعلام شده است.


 

کانون های مساجد می توانند نسبت به ادامه طرح کمک های مومنانه در قالب  توزیع سبد کالا به محرومین در نقاط حاشیه نشین شهرها، استفاده از ظرفیت فضای مجازی درخصوص تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، استفاده از ظرفیت سایت بچه های مساجد،خبرگزاری شبستان، سایت های خبری و رسانه ملی جهت انعکاس برنامه های دهه فجر نیز اقدام کنند.
 

 

همچنین از کانون های مساجد خواسته شده است تا در مراسم یوم الله ۱۲ و ۲۲ بهمن حضوری منسجم داشته باشند.

کد خبر 1249395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha