ستاد امر به معروف برای ترویج ارزش‌های اسلامی در قالب جهاد تبیین مصمم است

الله مرادی گفت: ستاد امر به معروف در کنار سایر نهادها برای ترویج ارزش‌ها مصمم بوده و این مهم را در قالب جهاد تبیین دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، محمود الله مرادی یکشنبه (۹ بهمن ماه) در نشست با اصحاب رسانه کردستان با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: برنامه‌هایی در طول دهه فجر در سطح شهرستان‌ها و ادارات برگزار می‌شود تا دین خودمان را برای شهدای انقلاب و امام شهدا ادا کنیم.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که تمام شئونات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی در اختیار انقلاب بود و در ظلمت و تباهی انقلابی به پیروزی رسید تا جایگاه معنوی انسان در قالب حکومتی بدون وابستگی به بیگانگان روی پای خود ایستاد.

 

وی اضافه کرد: نظام اسلامی ایران کشوری را ساخت که برای هیچ کاری دست به سمت بیگانگان دراز نکند و اکنون با پیشرفت‌های ایران در همه عرصه‌ها اقتصاد ایران از پی در می‌آید.

 

الله مرادی اعلام کرد: جنگ ترکیبی شامل همه بخش‌های اجتماع، اخلاق، دین و فرهنگ را نشانه گرفته و در این شرایط کشورهای مدعی دموکراسی قرآن مجید را هدف قرار داده‌اند.

 

وی با بیان اینکه دشمن افرادی همچون مسیح علینژاد را اجیر می‌کند تا جوانان ما را فریب دهند، افزود: کسی منکر مشکلات معیشتی و سایر مشکلات نیست اما دشمن همه هجمه‌های خود را به سمت نهادهای اثرگذار سوق داده است و لین بیانگر ترس دشمن است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) قاطعانه در برابر زیاده‌گویی دشمن ایستادگی می‌کند و به آنها پاسخ می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه تحریم سپاه بیانگر اقتدار و عظمت و جایگاه این نهاد مردمی است و اگر ایران با مشکلاتی مواجه است اما امنیت و آرامش داریم که سپاه و سای نیروهای مسلح ایجاد کرده است، افزود: سپاه در کنار برقراری امنیت، در ایجاد زیرساخت‌ها، کمک به معیشت مردم و همچنین عمران و آبادانی و محرومیت‌زدایی در کشور تلاش کرده است.

 

الله مرادی با اشاره به تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط اتحادیه اروپا، گفت: سوره نور توصیه خدا است و اگر مسلمانیم و تابع قرآن، باید این چهارچوب‌های قرآن که بیشتر برای زنان مصونیت است را رعایت کنیم.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اذعان کرد: دشمن می‌خواهد اقتدار و ارزش‌ها و اصول ما را بزنند و دنبال این است که رهبری، نیروهای مسلح و مردم به عنوان مولفه‌های اقتدار و قدرت ما را زیرسوال ببرند.

کد خبر 1249435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha