برگزاری جشنواره ملی سرود رضوی فرصتی طلایی برای گلستان است

نظری گفت: برگزاری جشنواره ملی سرود رضوی فرصت طلایی است که میزبانی آن به استان گلستان داده شده است و عطر و بوی امام رضا (ع) از این استان به مشام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدرضا نظری شامگاه یکشنبه، ٩ بهمن در اولین دوره ملی توانمندسازی مربیان سرود دوازدهمین جشنواره ملی رضوی در گرگان اظهارکرد: بسیار خرسندیم که فرصت طلایی برگزاری جشنواره ملی سرود رضوی به استان گلستان داده شده است و این استان عطر و بوی امام رضا (ع) از آن به مشام می‌رسد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: جشنواره‌های رضوی عموماً بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است اما امسال برای نخستین بار میزبانی جشنواره ملی سرود رضوی به آموزش و پرورش استان گلستان واگذار شده است.

 

وی افزود: دبیرخانه این جشنواره در اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان مستقر است و اختتامیه جشنواره نیز در اردیبهشت ماه سال آینده ایجاد می‌شود.

 

نظری بیان کرد: همزمان دوره آموزشی نیز به مدت دو روز برای مربیان سرود سراسر کشور در حال برگزاری است. همه تلاش ما این است تا تعلیم و تربیت به معنای واقعی در جامعه شکل بگیرد. 

 

به گفته وی این جشنواره در بخش دانش آموزی در دو  مقطع متوسطه اول و دوم برگزار‌ می شود و آثار پس از ارسال به دبیرخانه و داوری ابتدایی و نهایی در اردیبهشت ماه اجرا خواهند داشت.

 

 

کد خبر 1249463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha