انقلاب اسلامی مختص به شخص یا گروه و نهاد خاصی نیست

امیر سرتیپ دوم ستاد شاطری انقلاب اسلامی مختص به شخص یا گروه و نهاد خاصی نیست و به همه آحاد جمهوری اسلامی اختصاص دارد، گفت: امروز برای حفظ وحدت رویه و اثبات پایبندی ملت به آرمان های انقلاب اسلامی باید جشن های انقلاب هر چه باشکوه تر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری صبح امروز دوشنبه (۱۰ بهمن) در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی مختص به شخص یا گروه و نهادی نیست و به همه آحاد جمهوری اسلامی اختصاص دارد.

 

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی در ادامه گفت: نیروهای مسلح به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه با تمامی دستگاه های اجرایی خواهد بود. 

 

وی با بیان اینکه دشمن امروز فضاسازی هایی علیه ایران اسلامی انجام داده است، افزود: امروز برای حفظ وحدت رویه و اثبات پایبندی ملت به آرمان های انقلاب اسلامی باید این نوع جشن ها هر چه باشکوه تر برگزار شود.

 

امیرشاطری با اشاره به اهانت غرب به قرآن کریم عنوان کرد: غرب امروز قلب مسلمین یعنی قرآن کریم را نشانه گرفته است و ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه های مختلفی را جهت حفظ وحدت اجرا خواهد کرد.

 

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی به برنامه های دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: همایش پیاده روی با حضور تمام نیروهای مسلح و خانواده های آنان در جهت حفظ وحدت روز ۱۳ بهمن برگزار خواهد شد و در این مراسم به محکومیت اهانت های غرب خواهیم پرداخت.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری محفل انس با قرآن کریم، نورافشانی ۲۲ بهمن، دیدار با خانواده شهدا و بزرگداشت روز نیروی هوایی از جمله برنامه های شاخص دهه مبارک فجر است، گفت: ۹۶۰ شهید ارتش جمهوری اسلامی در استان وجود دارد.

 

امیر شاطری در خصوص اجرای رژه موتوری گفت: این مراسم همزمان با ۱۲ بهمن آغاز دهه مبارک فجر ساعت ۹ صبح در بیرجند برگزار خواهد شد.

 

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یک دگرگونی عظیمی در سطح جهان ایجاد کرد و امروز ایران یکی از کشورهای مهم دنیا محسوب می شود و وابستگی ایران به غرب بسیار ضعیف شده است.

 

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی امروز از ظرفیت نیروهای دانش بنیان استفاده کرده است و به ارتشی با فناوری های داخلی رسیده ایم و متکی به تجهیزات داخلی خود هستیم.

 

وی با بیان اينکه در حال حاضر نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران تمامی کشورهای مستکبر و زورگو را به زانو درآورده است، گفت: از نظر سامانه های راداری و بی‌سیمی کاملا متکی به دانش و نیروی داخلی هستیم و ارتش جمهوری اسلامی امروز جز هشت ارتش برتر جهان محسوب می شود.

 

شاطری در پایان عنوان داشت: رسانه ها توجه داشته باشند که بالاترین قدرت مربوط به قدرت رسانه است و اگر درست عمل کنند هجمه های دشمن خنثی می شود.

کد خبر 1249527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha