تشریح برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در ایام‌الله دهه فجر

بسیج دانش آموزی نیز همانند سایر نهادها و ارگانهای کشور با برگزاری برنامه های متنوع چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیر. دانش آموزان سراسر کشور برنامه های متنوع و پرنشاطی را از ۱۲ بهمن آغاز می کنند و این برنامه ها تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بسیج دانش آموزی نیز همانند سایر نهادها و ارگانهای کشور با برگزاری برنامه های متنوع چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیر. دانش آموزان سراسر کشور برنامه های متنوع و پرنشاطی را از ۱۲ بهمن آغاز می کنند و این برنامه ها تا ۲۲ بهمن و جشن ملی انقلاب ادامه دارد.

 

بنابراین گزارش، خواندن دسته جمعی سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغازین مدرسه در دهه مبارک فجردر مدارس، حضور دسته جمعی دانش آموزان مدارس به همراه پلاکارد و بنر مدرسه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری زنگ گفتگو در مدارس بمنظور تبیین و روشنگری و پاسخ به شبهات دانش آموزی، معرفی دستاوردها ، پیشرفت ها و موفقیت های انقلاب اسلامی در فضای مجازی از طریق کانال ها و گروه های دانش آموزی، برگزاری برنامه های مفرح و بانشاط و مسابقات ورزشی در مدارس بخشی از برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

همچنین آذین بندی و فضاسازی در مدارس متناسب با ایام دهه مبارک فجر، اجرای گروه‌های سرود بسیج دانش آموزی با مضامین انقلابی و ایام الله دهۀ مبارک فجر در مدارس ، میادین و محلات، توزیع پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مدارس برای راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن، حمل پرچم۵۰ متری جمهوری اسلامی ایران در مراکز استانها در راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط دانش آموزان، برگزاری برنامه های متنوع در فضای مجازی از طریق سامانه شاد برای تمامی گروه ها و کانال های دانش آموزی و حضور شبکه مربیان، نخبگان، اساتید و .. در مدارس در ایام الله دهه مبارک فجر در راستای جهاد تبیین از دیگر برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی برای چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

این گزارش می افزاید: سازمان بسیج دانش آموزی برای ایام الله دهه فجر برگزاری نمایشگاه های دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی و دسیسه ها و توطئه های استکبار جهانی، برگزاری پویش ها و چالش های موضوعی متناسب با ایام الله دهه مبارک فجر، برگزاری اردوهای راهیان نور با رویکرد جهاد تبیین و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با رویکرد جهاد تبیین و امید آفرینی را در لیست برنامه های خود دارد.

کد خبر 1249549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha