لزوم اجرای باشکوه برنامه های دهه مبارک فجر برای مقابله با نقشه دشمن

عباس‌پور، بر ضرورت اجرای باشکوه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان آبادان تاکید کرد و گفت: دشمن برنامه‌ای خاص برای به چالش کشیدن دهه مبارک فجر دارد که قطعاً با شور و شعف و اقدام انقلابی مردم در این ایام مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، احسان عباس‌پور، امروز در نشست شورای اداری شهرستان آبادان که به منظور هماهنگی کمیته های اجرایی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه‌ مبارک فجر انقلاب اسلامی در سرسرای اجتماعات الغدیر فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، اظهار کرد: جنس دهه فجر امسال با سال های گذشته قطعاً متفاوت خواهد بود.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، افزود: دشمن پس از ایجاد اغتشاشات و ناآرامی‌های ماه‌های گذشته، نظر و برنامه‌ای خاص برای به چالش کشیدن دهه مبارک فجر را خواهد داشت که قطعاً با شور و شعف و اقدام انقلابی مردم در این ایام مواجه خواهد شد. 

 

وی از تشکیل ۱۹ کمیته اجرایی با هدف برگزاری هرچه بهتر و مطلوب تر مراسم های دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: کمیته های متولی برگزاری مراسم های این دهه با حداکثر توان خود و ایجاد هم افزایی فیما بینی بهترین شرایط را برای برگزاری بزرگداشت دهه مبارک فجر در آبادان ایجاد کنند. 

 

عباسپور، با اشاره به سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به این شهر، اضافه کرد: با حضور جناب آقای فتاح اتفاق های خوبی در حوزه بهداشت، درمان، بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن رخ داد.

 

وی ابراز کرد: بیمارستان بزرگ علوی که قطعاً یکی از بیمارستان های خوب جنوب غرب کشور است، افتتاح شد که می‌تواند منشاء خدمات رسانی در خور و مناسبی برای شهروندان آبادانی و خرمشهری و توریسم درمانی باشد.

 

فرماندار ویژه آبادان، بیان کرد: در حوزه بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن اعتبار های موثری پیرامون احداث مسکن برای نیازمندان مصوب شد؛ امیدوارم که مدیران مربوطه نسبت به برنامه ریزی جهت جذب این اعتبارات که بالغ بر ۲۲۵ میلیارد تومان می باشد اقدامات لازم را انجام دهند. 

 

وی خطاب به مدیران بانک‌ها، عنوان کرد: از مدیران بانکی خواسته ایم در راستای ایجاد رضایت عمومی و کمک به کاهش مشکلات مردم در پایان سال بتوانند حداکثر همکاری را در حوزه پرداخت تسهیلات بانکی داشته باشند. 

 

عباس‌پور، همچنین از نیروهای امنیتی که در ایام اخیر کشفیات بسیار خوبی در حوزه قاچاق سلاح و مهمات داشتند قدردانی کرد و ادامه داد: با شب بیداری تمام یگان های نظامی، انتظامی، دریابانی و همچنین مرزداران غیور شهرستانهای آبادان و شهرهای تابعه مرز تحت اشراف کامل امنیتی قرار دارد.

 

وی همچنین اقدامات لازم در ایام دهه مبارک فجر برای ادارات، شامل فضاسازی محیط داخلی و پیرامونی اداره، دیدار با خانواده‌های شهدای اداره متبوع، حضور به همراه پرسنل اداره در آیین غبارروبی گلزار شهدا، تولید محتوای فرهنگی از قبیل پوستر و کلیپ های مناسبتی با موضوع دهه فجر، حضور در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در تاریخ های ۱۴ و ۲۱ بهمن، بر پایی میز خدمت ادارات و حضور در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن را برای حاضرین تشریح، ابلاغ و دعوت کرد.

 

در این نشست فرماندار ویژه آبادان در اقدامی جهادی از ورود برخی مدیران ادارات و ارگان های شهرستان که با تاخیر رسیدند به این جلسه جلوگیری کرد.

 

کد خبر 1249583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha