خادمین ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه اهانت به قرآن را محکوم کردند

خادمین ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه این اقدام موهن و ناپسند را تقبیح نموده و از مسئولان، شخصیت ها، علمای ادیان و مذاهب مختلف انتظار دارند به مسئولیت خویش در جلوگیری ازتوهین به مقدسات و ارزش‌های دینی دیگرادیان اهتمام ورزند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی هتک حرمت به قرآن کریم بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ- سوره حجر، آیه 9

اهانت به قرآن؛ کتاب آسمانی پیروان آخرین دین الهی که بدنبال توهین‌های ناپسند به مقدسات مسلمانان صورت می‌گیرد به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

این اقدام توهین آمیز در کشورهای مدعی حقوق بشر و آزادی بیان ، به دلایل ناتوانی در مقابل تحدی های قرآن؛ این کتاب انسان ساز است و در راستای اسلام‌ستیزی، اشاعه تنفر و تفرقه بین جوامع و انسان‌ها صورت می گیرد.

خادمین ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه این اقدام موهن و ناپسند را تقبیح نموده و از مسئولان، شخصیت ها، علمای ادیان و مذاهب مختلف انتظار دارند به مسئولیت خویش در جلوگیری ازتوهین به مقدسات و ارزش‌های دینی دیگرادیان و همچنین ترویج معنویت و احترام به مفاهیم دینی، اخلاقی و انسانی در جوامع بشری اهتمام ورزند.

بسیج افکارعمومی در کشورهای اسلامی برای مجازات عاملان اسلام‌هراسی و نفرت‌پراکنی نژادپرستانه در کشورهای سوئد و هلند و تلاش برای جلوگیری از تکرار چنین جنایاتی ضروری است.

والسلام علیکم و رحمت الله

حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت

کد خبر 1249594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha