جشن های دهه فجر مردمی باید باشد/ضرورت استفاده از رسانه برای کسب توفیق در جبهه جهاد تبیین

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در خصوص ماهیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: امسال علیرغم هجمه های رسانه ای دشمنان انقلاب، همه مردم، احزاب و جریان‌ها باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری بسیار حداکثری و خودجوش داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز(۱۰بهمن) در نشست مشترک کمیته‌های تخصصی استان و مسئولین ستاد دهه فجر شهرستان‌ها، ضمن گرامیداشت میلاد مولود کعبه حضرت امیرالمومنین (ع)، دهه مبارکه فجر و خجسته میلاد امام جواد (ع)اظهار کرد: امسال  شاید از دو جهت برای ما حضور گسترده بانشاط مردمی مهمتر از هر سال دیگری باشد، یکی اینکه در ایام پس از همه گیری کرونا قرار داریم و می‌طلبد که هم به شکرانه برطرف شدن این بلای عظیم و هم از آن جهت که با این اغتشاشات دشمنان شاید فکر کردند که مردم ایران از ابعاد انقلابی، سیاسی و اجتماعی می‌خواهند فاصله بگیرند و بی تفاوت باشند، توجهمان بیشتر باشد، چرا که امسال علیرغم این نگاه دشمن همه مردم و احزاب و جریان‌ها باید حضوری حداکثری و خودجوش در برنامه های بزرگداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به هجمه های رسانه ای استکبار و ضد انقلاب علیه انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان آنطرف آب نشسته هستند و به چند تن از فریب‌خوردگان دستور می‌دهند و اینها هم یک سری عکس‌ها و فیلم‌های دروغ و پوچ می‌گیرند به آنطرف میفرستند، آنها هم فکر می‌کنند اینجا خبری است.

 

وی با اشاره به بازگشت امام راحل که با هشدار به ایشان و احتمال خطر جانی همراه بود، افزود: الان هم کسانی که آنطرف آب نشسته اند بیایند نه اینکه به دیگران پیام بفرستند، اگر انقلابی صورت گرفته بهتر است بیایند، اما خودشان هم میدانند خبری نیست همه اینها یک شعبده‌بازی و صحنه‌سازی همراه با برخی از مظاهر خشونت بوده است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی ۱۳آبان امسال به درستی نشان دادند که صف شان از اغتشاش گران جداست، خاطرنشان شد: مردم موضع خودشان را در همه راهپیمایی‌ها و سنگرهای انقلاب کاملا نشان دادند منتها کسانی که نمی‌خواهند ببینند، همیشه خودشان را به خواب می‌زنند، چون خبرگزاری ها و رسانه‌های جهانی دست آنهاست و آنها افکار جهانی را مدیریت و مهندسی می‌کنند؛ لازم است که به‌صورت مکرر حضور میدانی خودمان را در حمایت از ارزش های انقلاب داشته باشیم.

 

وی به نقش شهدا در ظهور و بروز انقلاب اسلامی اشاره و برلزوم تکریم خانواده های معظم شهدای انقلاب تاکید کرد و گفت: تلاش شود برنامه های بزرگداشت دهه فجر به صورت مردمی برگزار شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی افزود: باید کاری کنیم که اهداف انقلاب پیاده شود، انقلاب، انقلاب محرومان است اما قرار نیست محروم و فقیر داشته باشیم، این حکومت حکومت عدل علی (ع) است، آرمان‌های انقلاب باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی اضافه کرد: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، پیشرفت و رشد از جمله دستاوردهای این انقلاب اسلامی است، ما از نظر کسب رتبه‌های جهانی در بسیاری از سطوح علمی پیشرفت داشتیم و جزو رتبه هفت الی هشتم در دنیا قرار داریم، اینها چیزهایی نیست که بتوانیم چشم‌های خودمان را رویش ببندیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در بُعد رسانه باید کار کنیم، رسانه فقط تولید محتوا نیست، مهمتر از آن ایجاد رسانه و یک شبکه جهانی است تا بتوانیم تمام مخاطبانی را که توسط چهار پنج خبرگزاری بزرگ دنیا خوراک دریافت می‌کنند با آن‌ها ارتباط داشته باشیم.

 

کد خبر 1249630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha