دستاوردهای انقلاب و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در دهه فجر بازگو شود

سردارشوقانی بر تبیین دستاوردهای انقلاب در برنامه های دهه فجرتاکید کرد و گفت: این ایام بهترین فرصت برای تبیین اندیشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی و تشریح دستاورد های این حرکت عظیم مردمی است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سردارمنصور شوقانی در نشست خبری به منظور تشریح برنامه های دهه فجر سپاه قائم آل محمد(عج)، دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین اندیشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی و تشریح دستاورد های این حرکت عظیم مردمی دانست که با رهبری امام خمینی (ره) عزت، سربلندی و استقلال را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

 

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به آغازتوطئه چینی و تحریم عیله ملت ایران توسط دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی این انقلاب اظهارداشت: اقدامات خبیثانه استکبار جهانی نه تنها راه به جایی نبرده بلکه مردم با بصیرت ایران اسلامی در برهه های حساس تاریخی همواره با تبعیت محض از رهبری در دفاع از انقلاب اسلامی نقش فعال داشته اند.

 

وی با تأکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در برنامه دهه فجر ادامه داد: دهه فجر، فرصت خوبی برای بیان تاریخ و دستاوردهای انقلاب و تبیین درست اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

 

شوقانی با بیان اینکه برنامه های ایام الله دهه فجر مجموعه سپاه استان سمنان با سه رویکرد تهیه و تدوین شده است اضافه کرد: رویکرد نخست روایت پیشرفت است که در قالب برنامه های اردوی راهیان پیشرفت برای طیف اثرگذار به ویژه مجموعه فرهنگیان که مجموعه بسیج فرهنیگان پیش بینی کرده است.

 

 

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر حضور فرهنگیان را در مجموعه پارک ملی و نمایشگاه هوا و فضای سپاه داشته باشیم اظهارداشت: قرار شده دانش آموزان در شهرک های صنعتی و اماکنی که ظرفیت های پیشرفت را دارد؛ دیدن کنند و همچنین بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج را در مجموعه استان و خارج از استان در قالب اردوهای راهیان پیشرفت اعزام کنیم.

 

وی بخش دوم برنامه های مجموعه سپاه استان سمنان را در قالب برنامه های امیدآفرینی و جهاد پیشرفت دانست وافزود: این بخش در قالب برنامه های فرهنگی و شور و نشاط اجتماعی که در همه شهرستان های استان برنامه ریزی شده است.

 

سردار شوقانی بیان کرد: بخش سوم برنامه های جهاد خدمت است.

 

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در قالب  ۵ هزار و ۶۰۰ فعالیت در سطح استان،اظهارداشت: مجموعاً ۲۱۵ برنامه شاخص در سطح شهرستان‌ها و استان در دهه فجر انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های فرهنگی در سطح استان با محوریت محلات ۳۱۳ گانه در راستای امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی به فعالیت می‌پردازند اضافه کرد: اجرای سرودهای پاتوقی در سطح میادین و معابر استان، برگزاری کاروان‌های شادی سیار و ثابت در سطح شهرستان‌ها و برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر به‌عنوان دیگر برنامه‌های امید و نشاط‌ آفرین یادکرد.

 

 

سردار شوقانی تصریح کرد: در مجموعه بسیج سازندگی استان  برنامه‌های متنوع خدمت‌رسانی در سطح شهرستان‌ها از جمله افتتاح ۵۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلووات، افتتاح ۳۹۰ کارگاه اشتغال‌زایی خانگی و اعطای تسهیلات با هماهنگی بانک‌های عامل در استان و همچنین افتتاح استخر ذخیره آب با حجم ۴۵۰ هزار مترمکعب در شرق استان دراین ایام اجرا می کند.

 

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از توزیع ۲۳ سری جهیزیه، اعزام گروه‌های جهادی، در عرصه‌های مختلف بهداشتی، محرومیت‌زدایی، معیشتی، عمرانی، فرهنگی و همچنین افتتاح مراکز مشاوره خانواده در عرصه جهاد خدمات‌رسانی استان خبردادوافزود:جشن بزرگ پیروزی انقلاب با حضور آحاد مردم در روز ۲۲ بهمن برگزار می شود.

 

وی برگزاری رژه موتوری در سطح شهرستان‌ها، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، اجرای مسابقات ورزشی جام فجر، جشن بزرگ دختران ایران، جنگ شادی پدرانه و برگزاری بالغ بر ۳۳۰ جشن پیروزی انقلاب در بیش از ۳۳۰ مدرسه در سطح استان را نیز ازبرنامه‌های  دهه فجر برشمرد.

کد خبر 1249636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha