ضرورت تحریف‌زدایی از واقعیت‌ها در جهاد تبیین

حجت الاسلام حاجی صادقی، گفت: جهاد تبیین یعنی فرهنگ جهاد را در جامعه نگه داشتن و تحریف‌زدایی از واقعیت‌ها در جهاد تبیین ضرروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، امروز(10 بهمن) در جمع کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، اظهار داشت: سپاه باید همراه با تنوع تهاجم دشمنان و سختی‌های جدید پاسداری از انقلاب رشد کند و البته چنین نیز هست.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب خواهان ماندن در صراط مستقیم است، دشمن دارد و چون دشمن دارد، محافظ می‌خواهد، افزود: اولین و برجسته‌ترین محافظ انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

وی بیان کرد: بیان فتنه‌های بزرگ از محورهای جهاد تبیین است و مردم باید بدانند انقلاب ما فتنه‌هایی را پشت سر گذاشت که هر کدامشان برای نابودی یک انقلاب کافی بود.

 

حجت‌الاسلام حاجی صادقی عنوان داشت: نخستین فتنه انقلاب نوپا در سال ۵۷، حزب خلق مسلمان بود، فتنه قائم مقام امام دیگر فتنه پس از پیروزی انقلاب بود و با مرور برخی فتنه‌های دیگر همچون فتنه‌های دهه‌ ۸۰ و90 به وقوع پیوست اما انقلاب به خوبی از همه این فتنه ها عبور کرد.

 

وی گفت: فتنه خطرناک است، باید بدانیم که نخست چکار کنیم که خودمان در فتنه‌ها نلغزیم و اینکه چگونه باید انقلاب را در صراط مستقیم پاسداری و حفظ کنیم و مورد دیگر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سنگرنشین خط مقدم پاسداری از انقلاب را روز به روز پویاتر نگه داریم.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جهاد تبیین مبنای همه جهادهای دیگر است، گفت: جهاد تبیین تاریخ مصرف نداشته و هرگز هم پایان ندارد، اگر جهاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و ... می‌خواهیم باید کسانی باشند مجاهدان را ترغیب و تبیین کنند تا مردم انگیزه جهادهای دیگر را پیدا نمایند.

 

وی عنوان کرد: جهاد تبیین به منظور نگه داشتن فرهنگ جهاد در جامعه بوده و از مهمترین ابعاد جهاد تبیین تحریف‌زدایی از واقعیت‌ها است، اینکه نگذاریم انقلاب و آرمان‌های آن را تحریف و نوجوانان و جوانان را دچار لغزش کنند.

 

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه هر چه از عمر انقلاب می‌‌گذرد، درمی‌یابیم که پاسداری از انقلاب حساس‌تر، ظریف‌تر، دشوارتر و نیازمند بصیرتی افزون‌تر و شجاعتی قاطع‌تر است، گفت: هر چه می‌توانیم با جهاد تبیین و روشنگری از ذهن‌های نوجوان و جوانان‌ها محافظت کنیم.

کد خبر 1249664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha