اعزام ۵ هزار زائر از استان زنجان به اردوی راهیان نور

سردار طهماسبی از اعزام ۵ هزار زائر در قالب ۱۰۰ کاروان از استان زنجان به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: اعزام زائران از ۲۰ بهمن ماه امسال آغاز و تا ۳ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

سردار ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان به حماسه هشت سال دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام و انقلاب در جبهه های حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: این دوران نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است و باید رشادت های این بزرگ مردان را به نسل جوان منتقل کرد.

 

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تاکید کرد و گفت: کاروان راهیان نور یکی از برنامه های اثرگذار در این عرصه است.

 

وی با اشاره به اینکه همه ساله کاروان راهیان نور به منظور آشنایی نسل جوان با فرهنگ مقاومت برگزار می شود، تصریح کرد: امسال نیز از 20 بهمن ماه تا 3 فروردین ماه سال آینده 5 هزار زائر در قالب 100 کاروان از استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

 

این مسئول در ادامه به تلاش های سپاه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه خدمت رسانی به مردم ایران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر گروه های جهادی وظیفه خدمت رسانی به مردم را در مناطق محروم کشور برعهده دارند.

 

طهماسبی با یادآوری اینکه 1350 گروه جهادی از استان زنجان در سامانه اطلس ثبت نام کرده اند، گفت: خدمت رسانی به مردم در حوزه های عمرانی، آبادانی، بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی و ... از عمده فعالیت های این گروه های جهادی است.

 

به گفته وی، در راستای جهاد روشنایی 3 هزار پنل خورشیدی توسط گروه های جهادی در مناطق کم برخوردار استان زنجان ساخته شده است و خانواده های متقاضی تا 25 بهمن ماه امسال فرصت دارند با مراجعه به سامانه پیش بینی شده ثبت نام کنند.      

 

این مسئول از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در زنجان خبر داد و گفت: توزیع بسته های غذایی در بین محرومان، اهداء 93 سری جهیزیه به خانواده های نیازمند، برگزاری رویداد گنج و حمایت مالی از 65 طرح برتر استان و برگزاری 2 هزار دوره توانمندسازی جهادگران، گوشه ای از فعالیت های این گروه ها در استان زنجان است.

 

 

 

کد خبر 1249722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha