جشن تکلیف ۲ هزار و ۳۰۰ دانش آموز ویژه دهه فجر در شهرستان فردیس برپا می شود

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: جشن تکلیف ۲ هزار و ۳۰۰ دانش آموز ویژه دهه فجر در شهرستان فردیس برپا می شود.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر با توجه به تبیین و اقامه امر نماز گفت: برپایی جشن تکلیف در سن استان البرز یکی از شاخص های برنامه ریزی به مناسبت ایام الله دهه فجر است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: با توجه به جمعیت دانش آموزی استان البرز به ویژه در شهرستان فردیس، به مناسبت دهه فجر در ۱۹ بهمن ماه در ناحیه ۲ آموزش و پرورش جشن تکلیف ویژه ۲ هزار و ۳۰۰ دانش آموز برپا می شود. 

 

به گفته وی توجه به فریضه نماز به عنوان یکی از ستون های اصلی دینی در برنامه اجرایی ستاد اقامه نماز استان با رویکرد ویژه نقش تربیتی و پرورشی دانش آموزان مورد توجه است. 

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی با هدف اجرای ساز و کار مناسب به منظور پیشبرد اهداف گفتمان انقلاب اسلامی بیان کرد: دانش آموزانی که به سن تکلیف می رسند در قالب یک جشن تکلیف نسبت به امور شرعی خود متعهد می شوند. 

 

حجت الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: به منظور توجه به ایام الله دهه فجر، با هماهنگی انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش، نسبت به برپایی برنامه جشن تکلیف ویژه دانش آموزان اقدام به عمل می آید. 

 

 

 

 

کد خبر 1249769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha