تالار فرهنگ و هنر کرمان  با حضور وزیر ارشاد افتتاح می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از افتتاح تالار فرهنگ و هنر کرمان همزمان با ۱۳ رجب و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محسن روحی، سه شنبه(۱۱ بهمن) در نشست خبری از افتتاح تالار فرهنگ و هنر پس از سالها از آغاز احداث، خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه روز شنبه آینده همزمان با ۱۳ رجب، سالروز میلاد امام علی علیه السلام و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اختصاص یک سوم اعتبار این تالار توسط دولت برای افتتاح این پروژه ۲۰ ساله؛ افزود: این نشان از توجه دولت به زیرساخت های فرهنگی هنری است که سرانه فاخری برای مردم ایجاد می کند و امکانات ویژه ای در اختیار هنرمندان قرار می دهد و پذیرای رویدادی مختلفی است.

 

 

 

وی اظهار کرد: تجهیزات جانبی این تالار پس از افتتاح، با هماهنگی وزارتخانه تامین می شود و جشنواره موسیقی فجر در این تالار برگزار خواهد شد.

 

 

 

روحی افتتاح سالن پلاتو راور پس از چهار سال از آغاز ساخت؛ پیگیری راه اندازی انجمن سینمای جوان سیرجان که بخشی از تجهیزات آن تامین شده است؛ اتمام ساخت سالن سینمای شهر بم که پس از زلزله بدون سینما مانده است را از دیگر برنامه های این اداره کل فهرست کرد.

 

 

 

وی ادامه داد: از ۱۷ تا ۲۳ بهمن ۱۶ فیلم جشنواره فیلم فجر در دو سینمای آسیا و شهرتماشا اکران و طبق هماهنگی با صدا و سیما نقد و بررسی فیلم های جشنواره به صورت زنده از محل برگزاری جشنواره در سینما شهر تماشا انجام می شود.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین اظهار کرد: در راستای تقویت نشاط سالگرد پیروزی انقلاب، برنامه ای هم با همکاری شهرداری انجام می شود.

کد خبر 1249772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha