راه‌اندازی ۶۶ «مدرسه انقلاب» در گلستان/ جشن‌های انقلاب در ۳ هزار مدرسه استان برگزار می‌شود

نظری با تاکید بر تبیین گفتمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان از راه اندازی ۶۶ «مدرسه انقلاب» در استان گلستان خبر داد.

سیدرضا نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: دهه فجر امسال با همه سال‌ها تفاوت دارد. امسال ما شاهد هجمه های سنگین دشمن به ویژه بر روی نوجوانان و جوانان هستیم اما دانش آموزان ما در دهه فجر نشان خواهند داد که فرزندان این ملت همواره پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای آن ایستاده اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: امسال برنامه‌های دهه فجر هم در بحث شکلی و هم محتوایی تفاوت زیادی با سال‌های قبل از آن خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه دانش آموز مسلمان ایرانی وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را در حوزه تعلیم و تربیت داشته است و نظام تربیتی ما به جایی رسیده که پرورش دهنده اندیشمندان و دانشمندان زیادی است.

 

نظری با تاکید براینکه دهه فجر امسال در آموزش و پرورش استان گلستان باشکوه برگزار می‌شود، ادامه داد: جشن‌های پیروزی انقلاب در سطح ۳ هزار مدرسه استان برنامه ریزی شده است.

 

وی گفت: مراسم گلبانگ انقلاب با حضور ۵ هزار دانش آموز برگزار می‌شود. همچنین ۶۶ مدرسه انقلاب نیز در استان راه اندازی شده است تا مدارس همجوار در این واحدهای آموزشی از نمایشگاه دستاوردها و نشست های مربوط به گفتمان انقلاب اسلامی بهره مند شوند‌.

 

کد خبر 1249800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha