تولید و تحلیل محتوا پیش نیاز جهاد تبیین است

آیت الله پیشنمازی تولید و تحلیل محتوا مهمترین ابزار برای جهاد تبیین است که باید مورد توجه همگان باشد، گفت: باید به سمت جهاد تبیین صادقانه و اقناعی حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله سید صادق پیشنمازی امروز(۱۱بهمن) در گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران که با محوریت اصول و روش های ارتباط با جوانان در عباس آباد برگزار شد، با اشاره به جایگاه جهاد تبیین،‌اظهار کرد: رهبری طی سال های اخیر در خصوص نفوذ دشمن با کلید واژه هایی نظیر تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، جنگ نرم و ... هشدار دادند اما خیلی مورد توجه قرار نگرفت که شاهد نفوذ دشمن در بین نسل نو هستیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه تولید و تحلیل محتوا مهمترین ابزار برای جهاد تبیین است که باید مورد توجه همگان باشد، گفت:‌ باید آرمان ها و ارزش های دین مبین اسلام به درستی تبیین شود.

 

وی با اشاره به اهمیت ره اندازی کامل دولت الکترونیک برای کاهش اعتراضات ملت در حوزه های مختلف،‌ افزود: باید برای رفع مشکلات مردم رابطه بین مقصد و مبدا بازنگری شود.به طور نمونه اجازه ندهیم کامیون ها پشت گمرک انتظار بکشند و بار این ماشین های سنگین فاسد و یا از چرخه توزیع خارج شود که اعتراض و گرانی و ... را همراه دارد.

 

آیت الله پیشنمازی با بیان اینکه اگر ساختار بازنگری شود ساختار اجازه ترک فعل،‌دزدی و ... به مدیران نمی دهد، گفت: تغییر ساختار رضایت سازمانی و اجتماعی را همراه دارد.

 

وی با بیان اینکه برای جهاد تبیین باید شبهات را جمع آوری کرد و پاسخ های اقناعی داد،‌افزود: باید به سمت جهاد تبیین صادقانه و اقناعی حرکت کنیم.

 

 

کد خبر 1249824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha