گرمای مهربانی در خانه‌های نیازمندان خوزستانی

معاون امور حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان، از توزیع لوازم گرمایشی با هدف تأمین بخشی از اقلام ضروری نیازمندان استان خبر داد.

محمدرضا علیپور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، از توزیع لوازم گرمایشی با هدف تأمین بخشی از اقلام ضروری نیازمندان استان خبر داد و اظهار کرد: 6 هزار دستگاه وسایل گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن با مشارکت نیکوکاران تهیه و بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

 

معاون امور حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان، با بیان اینکه لوازم گرمایشی تهیه شده با اولویت خانواده‌های ساکن در مناطق محروم و روستایی توزیع شده است، افزود: هر ساله با شروع فصل سرد سال تعدادی لوازم گرمایشی به نیازمندان و مددجویان مناطق محروم و سردسیر اهدا می‌شود.

 

وی اضافه کرد: خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی انجام شده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به ویژه بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی و هم‌افزایی خیران حقیقی و حقوقی به مددجویان تحت حمایت عرضه می‌شود.

 

علیپور ابراز کرد: در کنار ارائه خدمات اثرگذار در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت به عنوان مهمترین راهبرد این نهاد، ارائه خدمات فوری به منظور رفع نیازهای ضروری آنها از برنامه‌های اولویت‌دار کمیته امداد است.

 

وی تصریح کرد: خيران می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر امداد یا مراکز نیکوکاری با مشارکت ارزشمند خود در تهیه و توزیع اقلام گرمایشی لبخند محبت و مهربانی بر لبان نیازمندان بنشانند.

 

کد خبر 1249920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha