برگزاری کمیته مساجد ستاد دهه فجر خوزستان

حجت‌الاسلام سمیری، گفت: با عنایت به فرارسیدن چعل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جلسات کمیته مساجد ستاد دهه فجر در خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، اظهار کرد: با عنایت به فرارسیدن چعل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جلسات کمیته مساجد ستاد دهه فجر در خوزستان برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه ضمن حضور در جلسات بزرگداشت ستاد دهه فجر استان، نسبت به برنامه‌ریزی برای کمیته مساجد استان و شهرستان اهواز برنامه‌ریزی و جلساتی نیز تشکیل شده است.

 

وی اضافه کرد: کمیته مساجد از کمیته‌های ویژه و تاثیرگذار در بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر است که همه ساله با برجسته کردن ابعاد مردمی برای برگزار شدن مناسبات دهه فجر، بر ایتکاران و خلاقیت‌هایی اهتمام دارد.

 

حجت‌الاسلام سمیری، تصریح کرد: امسال نیز ضمن ابلاغ دستورالعمل اجرایی دهه فجر، به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان ویژه‌برنامه‌هایی نظیر افتتاح کانون‌های مساجد، روایتگری، جهاد تبیین، اردوهای درون استانی، مسابقات ورزشی، مسابقات کتابخوانی و ده‌ها برنامه متنوع دیگر در نظر گرفته شده است.

 

وی ضمن دعوت همه آحاد مردم انقلابی استان خوزستان به مشارکت در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن، بر مشارکت حداکثری کانون‌های مساجد و فراهم کردن بستر حضور نوجوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی تاکید کرد.

 

کد خبر 1249921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha