نقش مساجد در روند پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی تبیین شود

گیل چالانی با تاکید براینکه انتظار می‌رود تمامی مساجد در سطح شهرستان برنامه های مرتبط با ایام الله دهه فجر را برگزار کنند، گفت: نقش مساجد در روند پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی برای مردم و به خصوص نسل جوان تبیین شود.

غلامرضا گیل چالانی -فرماندار ماسال- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: کمیته های ۲۰ گانه ایام الله دهه فجر در شهرستان ماسال تشکیل شده است.

 

فرماندار ماسال دهه مبارکه فجر را فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: همزمان با دهه مبارک فجر بالغ بر ۳۵۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و عام‌المنفعه با اعتبار ۸۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ها برای ۵۳۶ نفر به طور موقت و دائم شغل ایجاد می‌شود گفت: ۳۴۵ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی، ۲۲ پروژه عمرانی و عام المنفعه و ۷۷ واحد مسکن روستایی و مددجویی و طرح ویژه بهسازی مسکن از جمله پروژه های شهرستان ماسال در دهه مبارک فجر است.

 

گیل چالانی تصریح کرد: افتتاح ایستگاه  هواشناسی خودکار شهرستان  با اعتبار ۲۰میلیارد ریال، افتتاح چهار پروژه نوسازی مدارس با اعتبار ۹۷میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، واگذاری  ۷۷ واحد مسکن روستایی بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره)، پروژه های عمران شهری ماسال و شاندرمن با اعتبار ۱۳۲میلیارد و و۲۰۰میلیون ریال، افتتاح همزمان ۲۸۲ پروژه اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۲۳۹میلیارد ریال و اشتغال ۳۲۷ نفر، پروژه های برق رسانی، آبرسانی، آسفالت راه های روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راهداری و حمل ونقل جاده ای، نیز افتتاح همزمان ۶۰ پروژه اشتغالزایی بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال  از  مهمترین پروژه‌های دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱ در شهرستان ماسال هستند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه شهرستان ماسال دارای ۱۳۴ شهید گلگون کفن است خاطرنشان کرد: همزمان با  سالروز وفات حضرت زینب (س) یادواره باشکوه شهدای شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی با تاکید براینکه انتظار می رود تمامی مساجد در سطح شهرستان برنامه های مرتبط با ایام الله دهه فجر را برگزار کنند خاطرنشان کرد: نقش مساجد در روند پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی برای مردم و به خصوص نسل جوان تبیین شود.

 

کد خبر 1249934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha