اجرای بیش از ۸ هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در دهه مبارک فجر/ جشن‌های انقلاب تا دورترین نقاط مرزی استان گلستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام احمدی از برگزاری بیش از ۸ هزار برنامه قرآنی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهارکرد: دشمنان در مبارزه با انقلاب اسلامی حتی یک دقیقه را هم از دست نمی‌دهند اما با همه این دشمنی‌ها اسلام و انقلاب اسلامی در پهنه گیتی در حال معرفی شدن است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه فراگیر شدن اسلام به برکت امام خمینی ( ره) و انقلاب اسلامی است، گفت: امام خمینی (ره) در شرایطی قیام کرد که حتی در بین روحانیت و هم‌قطاران خود هم غریب بود. اگر یک روحانی بر روی منبر از فساد و تبعیض و بی‌عدالتی سخن می‌گفت متهم به سیاسی‌بودن می‌شد و مورد اتهام قرار می‌گرفت.

 

وی افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی به مسئله ظلم و فساد شدیداً معترض بود و نسبت به استبداد رژیم منحوس پهلوی و شرایط فرهنگی آن روز جامعه انتقاد می‌کرد.

 

حجت‌الاسلام احمدی گفت: امام خمینی (ره) در گام نخست مبارزات خود مانند انبیا و اولیای الهی، سردمداران رژیم پهلوی را نصیحت کرد. گام دوم مبارزه نرم بود که از زمان تصویب قانون کاپیتالاسیون شکل علنی‌تری به خود گرفت و در نهایت امام خمینی (ره) گام آخر را برای انقلاب، برداشت.

 

وی خاطرنشان کرد: با وجود امام خمینی (ره) سال‌ها دور از کشور و در تبعید بود اما شبکه‌سازی گسترده‌ای را شکل داد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با قدردانی از رسانه‌ها و خبرنگاران حاضر در ستاد خبری فجر گلستان گفت: ۹ سال از فعالیت این ستاد خبری می‌گذرد و کار از شبکه‌سازی محدود شروع شده و امروز به یک پختگی رسیده است.

 

وی با اشاره به ایجاد ستادهای شهرستانی در دورترین و مرزی‌ترین نقاط استان، بیان کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۸ هزار برنامه فرهنگی، قرآنی، هنری و اجتماعی در سطح روستاها و شهرها، مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و ... برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام احمدی تاکید کرد: همه این اقدامات و برگزاری مراسمات و برنامه‌ها باید سبب رویش‌های جدید و در نهایت ۲۲ بهمنی تماشایی ختم شود.

 

کد خبر 1249955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha