نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر استان ایلام افتتاح می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر این استان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خبر داد.

علی هوشمند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد:  آیین افتتاحیه نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر استان ایلام روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۰۰ اثر هنری از هنرمندان ایلامی در رشته های مختلف تجسمی به نمایش در می آید، ابراز کرد: این آثار هنری در رشته های نقاشی، خوشنویسی،کاریکاتور، عکاسی، حجم، تصویرسازی و گرافیک (پوستر) از ۱۶ هنرمند، در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: این نمایشگاه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، حوزه هنری استان ایلام، سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری ایلام همراه خواهد بود.

 

هوشمند گفت: آیین افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی استان ساعت ۱۱ صبح در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام، نگارخانه استاد صندوق آبادی  با حضور هنرمندان، مسئولان فرهنگی و اجرایی و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه و تجلیل از هنرمندان برتر این نمایشگاه ۱۶ بهمن ماه  سال جاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روز با مراجعه به مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 1249992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha