شب شعر«نور باران» در مسجد امام علی(ع) زنجان برگزار می شود

گیوه ای از برگزاری مراسم جشن میلاد باسعادت حضرت علی(ع) به همراه شب شعر«نور باران» روز شنبه ۱۵ بهمن ماه در مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان خبر داد.

علی گیوه ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت امیر مومنان حضرت علی(ع) اظهار کرد: همه ساله در سالروز ولادت آن حضرت مراسم جشن باشکوهی در مسجد با همراهی مردم برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری کمیل زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز با همراهی بچه های مسجد مراسم جشنی روز شنبه 15 بهمن ماه در مسجد برپا خواهد شد، گفت: مراسم شب شعر «نور باران» شامگاه همین روز ساعت 19:30 در مسجد برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مسجد امام علی(ع) در این ایام پذیرای دانش آموزان معتکف نیز خواهد بود، گفت: یکی دیگر از اقدامات کانون فرهنگی و هنری کمیل مسجد آزادگان اعزام دانش آموزان نیازمند به راهیان نور است.

 

گیوه ای ادامه داد: با همکاری سپاه استان زنجان چهار اتوبوس برای دختران و چهار اتوبوس برای پسران از خانواده های نیازمند در اختیار مسجد قرارگرفته است که اقدامات مربوط به ثبت نام افراد زیر 20 سال کم درآمد را در دستور کار داریم.

 

این مسئول همچنین از دیدار چهره به چهره مدیران دستگاه های اجرایی با مردم در مسجد خبر داد و گفت: مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان روز 18 بهمن ماه پذیرای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خواهد بود.

کد خبر 1249998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha