گلبانگ انقلاب در ۱۶۸ واحدآموزشی فومن نواخته شد

بیتا گفت: گلبانگ انقلاب در ۱۶۸ واحدآموزشی شهرستان فومن و به صورت متمرکز در دبیرستان فاطمیه فومن همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، نواخته شد.

ایوب بیتا -مدیر آموزش و پرروش فومن- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر، خاستگاه ارزش‌های اسلامی و طلوع آفتاب معنویت در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷به رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: آشنایی نسل آینده‌ساز با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های این رویداد عظیم به نسل نوجوان و جوان از طرق مختلف در جامعه ضرورت دارد.

 

وی با اشاره به گستردگی آموزش و پرورش و تاثیرپذیری همه گروه‌های جامعه از نظام تعلیم و تربیت گفت: ضرورت دارد از ایام الله دهه مبارک فجر به عنوان فرصت مناسب به منظور افزایش بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان استفاده شود تا دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.

 

بیتا با تاکید مجدد بر بصیرت‌افزایی دانش آموزان و همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: گلبانگ زنگ انقلاب امروز( چهارشنبه، 12 بهمن) در 168 واحدآموزشی شهرستان فومن و به صورت متمرکز در دبیرستان فاطمیه همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، نواخته شد.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: جشن انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان، نشست بصیرتی و ....  در دهه فجر تدارک دیده شده است.

 

کد خبر 1250029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha