تا دشمنی دشمنان ادامه دارد، ملت غیور ایران، نفرت خود را از نظام استکباری اعلام می کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در مراسم جشن انقلاب اسلامی در نخستین روز از دهه فجر، گفت: تا دشمنی دشمنان ادامه داشته باشد، ملت غیور ایران، نفرتشان را از نظام استکباری اعلام می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری -نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی- امروز (۱۲ بهمن) در مراسم جشن انقلاب اسلامی که با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان در میدان شهید بهشتی بجنورد برگزار شد، گفت: تا دشمنی دشمنان ادامه داشته باشد، ملت غیور ایران، نفرتشان را از نظام استکباری اعلام می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهارکرد: نظامی که مسئولان عالی رتبه را تحریم می کند و از هراس نام سردار سلیمانی در تلاش برای محو نام سردار است، چیزی جز نظامی پوشالی و محو شدنی در ذهن متبادر نمی شود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب در تلاش برای ضربه زدن به ملت ایران هستند، افزود: جنگ تحمیلی، تحریم ها و اکنون هم حمایت از اغتشاشات بخشی از برنامه استکبار جهانی در راستای تضعیف ملت و انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام نوری با اشاره به تصویب طرح کاپیتولاسیون در دوران پهلوی که موجب برتری و تقدم اتباع خارجی بر اتباع کشور می شد، اظهارکرد: به موجب این طرح اتباع بیگانه که حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر بودند، اجازه انجام هرکاری را داشتند و حتی می توانستند در عزل و نصب های داخلی ما اظهارنظر و اعمال قدرت کنند ولی ملت ما عزت خود را زنده کرد و دست همه اجانب و بیگانگان از خاک این کشور کوتاه شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران آزادی و استقلال خود را به دست آورده و بهای این عزت را با تقدیم ۲۱۷ هزار شهید پرداخت کرده است، اظهارکرد: حالا دشمن به امید بر هم زدن امنیت کشور، تلاش می کند با ایجاد اغتشاش، این نظام را ساقط کند اما امروز مجبور شده اعتراف کند که قدرت سرنگونی این نظام را ندارد چراکه این نظام ریشه در دین مبین اسلام و قرآن دارد. 

 

این مراسم با نواختن زنگ انقلاب، گلباران تمثال امام راحل، اجرای سرود سلام فرمانده و رژه موتوری همراه بود.

کد خبر 1250047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha