تجلیل از نونهال حافظ کل قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری انتظار

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار گفت: طی مراسمی «زهرا زاهد» نونهال ۴ ساله حافظ کل قرآن کریم با حضور فعالان فرهنگی شهر آبی بیگلو و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تجلیل شد.

مریم نخست به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی مراسمی «زهرا زاهد» نونهال ۴ ساله حافظ کل قرآن کریم با حضور فعالان فرهنگی شهر آبی بیگلو و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تجلیل شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار تصریح کرد: تکریم از خادمان قرآنی می تواند برای روحیه دهی به آنها موثر باشد و در موضوع های قرآنی دیگر نیز موفقیت های خوبی کسب کنند.

 

وی افزود: کلاس های قرآن و آموزش های روخوانی و روان خوانی ویژه خواهران عضو کانون با هدف ترویج معارف قرآن کریم در این کانون برقرار است و استقبال خوبی از سوی اعضای در خصوص این دوره های آموزشی صورت گرفت.

 

نخست اعلام داشت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، ترتیل خوانی و ختم قرآن کریم از دیگر فعالیت های قرآنی این کانون است که در مناسبت های مختلف با حضور بانوان برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار یادآور شد: تجلیل از نخبگان قرآنی در برنامه های معنوی این کانون قرار دارد تا بتوانیم آنها را در این حوزه تشویق کنیم.

کد خبر 1250072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha