اجرای ۸۵۰ برنامه فرهنگی طی دهه مبارک فجر در استان همدان

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۸۵۰ برنامه فرهنگی اجرا می شود، گفت: ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به ارتقا فرهنگ عمومی استان همدان اختصاص یافته است.

علیرضا قاسمی فرزاد ، در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان همدان گفت: در دهه فجر امسال ۸۵۰ برنامه فرهنگی  اجرا می شود، و 30  میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به ارتقا فرهنگ عمومی استان اختصاص یافته است.

 

 استاندار همدان با اشاره به افتتاح پروژه‌های استان همدان افزود: در تمام روستاهای همدان حداقل یک یا چند پروژه  در دهه مبارک فجر در حال کلنگ زنی و یا افتتاح است.

 

وی ادامه داد:  سال گذشته در هفته دولت ۵۳۰ پروژه افتتاح و ۶۴ پروژه کلنگ‌زنی شد که اعتبار پروژه‌های افتتاحی یک‌هزار و ۴۶ میلیارد تومان و کلنگ‌زنی‌ها یک‌هزار و ۵۷ میلیارد تومان بود.

 

استاندار همدان با اشاره به اینکه دهه فجر سال گذشته ۴۹۹ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۷۷۴ میلیارد تومان افتتاح شد خاطرنشان کرد:‌ سال گذشته ۶۳ پروژه کلنگ‌زنی شد که میزان اعتبار آنها ۳۸۲ میلیارد تومان بود.

 

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۷۲۵ پروژه با اعتبار۳ هزار و ۴۴۹ میلیارد تومان افتتاح شد ادامه داد: ۱۵۴ پروژه نیز با اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

 

وی از افتتاح ۹۵۶ پروژه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه‌ها قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که ۱۵۰ پروژه نیز با ۸۵۲ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

 

استاندار همدان مجموع پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی دولت سیزدهم را ۳ هزار و ۱۴۱ پروژه با ۱۱ هزار و ۶۲۲ میلیارد تومان دانست افزود: در حوزه اشتغال نیز در سال ۱۴۰۱ تعهد ایجاد شغل برای ۲۳ هزار و ۵۸۹ هزار نفر بوده که در ۹ ماه امسال ۸۸ درصد محقق شده است.

 

 

کد خبر 1250074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha