تمدن سازی انقلاب اسلامی به گفتمان تبدیل شده است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امروز غرب آسیا از قدرت‌های پوشالی غربی خالی شد و در اروپا و آمریکا جنبش‌های مردمی آغاز شده است، گفت: این یعنی بسترسازی برای تمدن اسلامی که به یک گفتمان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، در طلیعه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گیلانیان امروز چهارشنبه (12 بهمن) با حضور در گلزار شهدای سراسر استان با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند. اسدالله عباسی، استاندار گیلان و آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان نیز صبح امروز با همراهی معاونان استاندار، فرماندار رشت و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در گلزار شهدای رشت حضور یافتند و با قرائت فاتحه و اهدای گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

آیت الله رسول فلاحتی -نماینده ولی فقیه در گیلان- در حاشیه این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی مبدا روشن و انتهای نورانی دارد گفت: انقلاب اسلامی با برخورداری از مبدایی چون مدینه الرسول، امام خمینی(ره)، توانست رژیم شاهنشاهی را نابود کند

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز اقتدار ایران اسلامی موجب خشم دشمن شده است افزود: دشمنان اعتراف کرده‌اند که نمی‌توان نظام اسلامی را نابود کرده و به فکر براندازی این نظام نیستیم بلکه فقط باید با تحریم و فشار آن را مهار کنیم.

 

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی پایه‌های نظام اسلامی مستحکم شده و معارف اسلامی در جامعه گسترش یافته است اظهارکرد: انقلاب اسلامی در راستای حرکت نورانی پیامبر(ص)، حکومت اسلامی تشکیل داد و ابهت اسلام و اهل بیت(ع) در دل‌ها جای گرفت و امروز سه میلیارد مسلمان در دنیا وجود دارد گرچه قدرت‌های جهانی از اعلام جمعیت مسلمانان دنیا خودداری می‌کنند.

 

فلاحتی ادامه داد: هرچه انقلاب جلوتر رفت، مستحکم‌تر شد و با وجود تحریم‌ها و تهدیدها شاهد رویش‌های جدید هستیم که تعالی و پیشرفت کشور را به همراه دارد.

 

وی با بیان اینکه امروز غرب آسیا از قدرت‌های پوشالی غربی خالی شد و در اروپا و آمریکا جنبش‌های مردمی آغاز شده است تصریح کرد: این یعنی بسترسازی برای تمدن اسلامی که به یک گفتمان تبدیل شده است.

 

فلاحتی با بیان اینکه استکبار جهانی درصدد راه‌اندازی جنگ سوم و چهارم جهانی بودند اما تمام نقشه‌های شومشان در خاورمیانه شکست خورد اظهارکرد: همه فعالیت‌های دشمن در منطقه در راستای ایجاد جنگ جهانی بود که ایران مانع بروز از چنین حادثه تلخی برای بشریت شد.

 

وی در پایان با بیان اینکه ۱۲ بهمن روز تاریخی ایران اسلامی و امیدی برای همه مستضعفان جهان است خاطرنشان کرد: هجمه‌های دشمن علیه نظام اسلامی نتوانسته انقلاب را از مسیر واقعی خود خارج کند و دهه فجر امسال پویاتر و بانشاط تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1250083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha