ایمان و اعتقاد مردم از مهمترین علل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی است

سیاهکالی گفت: اگر چند عامل در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته باشد، یک علت مهم ایمان و اعتقاد مردم است ملت ایران ملتی با ریشه، خداباور و دین باور است و همین ایمان و اعتقاد باعث استمرار انقلاب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی -مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین- در مراسم گلبانگ انقلاب اسلامی که امروز (چهارشنبه ۱۲ بهمن) در سالن کوثر قزوین برگزار شد، بیان کرد: اگر امروز ما به این جایگاه و درجه رفیع رسیده ایم مرهون زحمات امام راحل هستیم که این مسیر و گشایش را برای ما ایجاد کرد.

 

سیاهکالی ادامه داد: اگر چند عامل در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته باشند یک علت مهم ایمان و اعتقاد مردم است، ملت ایران ملتی با ریشه، خداباور و دین باور است و همین ایمان و اعتقاد باعث استمرار انقلاب شده است.

 

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) به معنای واقعی پیامبرگونه انقلاب را رهبری کردند و امروز هم جانشین ایشان این مسیر را ادامه می دهند.

 

سیاهکالی مرادی اعلام کرد: عامل سوم در پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و وحدت مردم است و در این ایام اخیر هم که دشمنان دست به دست هم دادند این توده مردم بودند که با وحدت و اتحاد انقلاب را حفظ کردند

 

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف تصریح کرد: دستاوردهای بسیار عظیمی طی چهار دهه، نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آورده که برخی از رتبه ها در دنیا سرآمد است، اگر در تولید علم، ایران را بررسی کنیم به برکت نظام، سرعت پیشرفت علم ما در دنیا در رتبه شانزدهم قرار دارد و در فناوری های مختلف، پزشکی، نانو، در حوزه های نظامی و غیره دستاورهادی بسیاری را شاهد هستیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: انتظار است جوانان و نوجوانان این مسیر را با صلابت طی کنند و مقام معظم رهبری هم در فرمایشات اخیر خود فرمودند من شهادت می دهم مسئولان دولتی در حال تلاش هستند و ما هم در آموزش و پروش عزم خود را جزم کرده و با تمام وجود می کوشیم شرایط را به گونه ای فراهم کنیم شما درس خوانده و از دستاوردهای نظام دفاع کرده و عزت و قدرت جمهوری اسلامی را بالا ببرید.

 

کد خبر 1250087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha