گلبانگ انقلاب در قزوین نواخته شد

در نخستین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشورمان، گلبانگ انقلاب در قزوین نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی -نماینده ولی فقیه در استان قزوین- در مراسم گلبانگ انقلاب اسلامی که امروز (چهارشنبه ۱۲ بهمن) در سالن کوثر قزوین برگزار شد، بیان کرد: آن زمان که امام خمینی (ره) انقلاب را شروع کرد بسیاری از بزرگان ما مانند سردار سلیمانی دانش آموز بودند به طوری که در ابتدای انقلاب حاج قاسم هفت سالش بود و او از هفت سالگی کارش را درست شروع کرد که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شد.

 

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: هر دانش آموزی می تواند کارش را درست شروع کند و کسی که درست شروع کند نتیجه خوبی هم می گیرد.

 

وی عنوان کرد: وقتی به امام (ره) گفتند چطور می خواهید کار را پیش ببرید امام فرمودند یاران من الان در گهواره هستند و بسیاری از رزمندگان جبهه های جنگ ما گهواره ای های زمان شروع انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) به حساب می آیند و این پیش بینی بنیانگذار کبیر انقلاب بود که اتفاق افتاد.

 

آیت الله عابدینی با اشاره به قیام امام خمینی (ره) در برابر رژیم طاغوت افزود: در آن دوران ایران تحت سیطره غرب بود و اسرائیلی ها اینجا مانور می دادند و ایران قیام کرد امام آمد و حال جهان قیام کند چه کسی می آید.

 

وی عنوان کرد: اگر دانش آموزی به نام قاسم سلیمانی یار امام شد و در دفاع مقدس و در دفاع از حرم سربلندی آفرید، حال باید فرزندان قاسم سلیمانی و هر کس لیاقت دارد به میدان آید فرزندان این مملکت باید آینده را بسازند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: همانطور که خداوند متعال وعده داده است، آینده جهان به دست شایسته ترین، مومن ترین، اخلاقی ترین و خوب ترین بندگانش خواهد افتاد.

 

کد خبر 1250095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha