توضیحات سخنگوی دولت درباره مصوبه مولد سازی دارایی های دولت

بهادری جهرمی درباره مصوبه مولد سازی دارایی های دولت پرداخت و گفت: آسیب شناسی درباره نیمه تمام ماندن طرح های دولتی از سال ۹۹ آغاز شده بود و پیش از این در ۶ محور آسیب شناسی جامعی نسبت به مولد سازی دارایی های دولت صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه ۱۲ بهمن) در حاشیه جلسه هیات دولت به ارایه توضیحاتی درباره مصوبه مولد سازی دارایی های دولت پرداخت و گفت: هفت سال است که در قوانین بودجه سنواتی مجلس تکلیف شده تا بسیاری از دارایی‌های بخش‌های مختلف دولتی که به نوعی معطل مانده، تعیین تکلیف شود. نیمه تمام ماندن طرح ها برای مردم و دستگاههای اجرایی ناراحت کننده است و با وجود آنکه قانونگذار در قوانین بودجه مقرر می کند که این اموال صرف مولدسازی شود اما تجربه نشان داده که فرآیندها و روال های موجود توانایی انجام وظایف قانونی ندارد.

 

 

سخنگوی دولت ادامه داد: آسیب شناسی این موضوع از سال ۹۹ آغاز شده بود و پیش از این در ۶ محور آسیب شناسی جامعی نسبت به مولد سازی دارایی های دولت صورت گرفت.

 

 

وی همچنین با اشاره به ارایه گزارشی از وضعیت رشد تولید گفت: بر اساس این گزارش در حوزه صنعت، صنعت فولاد ما توانست بیشترین رشد را در بین کشورهای تولیدکننده فولاد داشته باشد.

 

کد خبر 1250105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha