ویژه برنامه‌های دهه فجرقم  در حرم حضرت معصومه(س) آغاز شد

ویژه برنامه‌های دهه فجر همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام جواد (ع) در حرم مطهر حصرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکز قم، ویژه برنامه‌های دهه فجر همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام جواد (ع)  امروز در حرم مطهر حصرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز شد.

 

آیت الله سیدمحمد سعیدی در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی مردم ایران سر فصل جدیدی برای پیشرفت نظام و رفع مشکلات کشور است.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها وحدت را مهمترین محور برای جهاد تبیین در دهه فجر عنوان کرد و افزود: همه ی تمرکز دشمن بر از بین بردن وحدت و ایجاد تفرقه در کشور است و تمام برنامه ریزی‌های دشمن بر اساس از بین بردن انسجام در جامعه است.

 

وی از مسولان خواست تاهمه برنامه‌های خود را در دهه فجر برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و روشنگری جامعه و به خصوص نسل جدید و رشد فکری جامعه و رفع شبهات در بین ذهن‌ها برنامه ریزی کنند.

 

لازم به ذکر است برنامه های دهه فجر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) از شب گذشته آغاز شده است و امشب چهارشنبه ۱۲ بهمن با سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی و مداحی جواد بزرگر، پنجشنبه ۱۳ بهمن با سخنرانی حجت الاسلام سیدمیرهاشم حسینی و مداحی سیدمحسن بنی فاطمی، جمعه ۱۴ بهمن مصادف با شب میلاد امیرالمومنین علیه السلام با سخنرانی آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی عباس حیدرزاده دنبال خواهد شد.

 

همچنین این مراسم از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام سیدعلیرضا تراشیون، شجاعی، علیرضا پناهیان، سیدحسین مؤمنی، ناصر رفیعی، مرتضی آقاتهرانی و مجتبی ذوالنور و مداحی حسن شالبافان، محمدجواد احمدی، سیدعلی حسینی نژاد، رضویان، مهدی سلحشور، سیدجواد میرجعفری، و علی مالکی نژاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 1250114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha