ایران اسلامی مستقل ترین کشور در تصمیم گیری های سیاسی است

فداکار گفت: ایران اسلامی امروز مستقل ترین کشور در تصمیم گیری های سیاسی است و حتی اصل نظام را به رأی گیری می گذارد در حالیکه هیچ کشوری اینگونه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی فداکار، چهارشنبه (۱۲ بهمن) در مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی و آغاز یوم الله دهه فجر که با حضور اقشار مختلف مردم در سالن شهدای کارگر برگزار شد؛ گفت: امام(ره) در اوج خفقان و ناامیدی به کشور آمد؛ در شرایطی که حکومت پهلوی، به ظاهر همه مخالفان خود را با شهادت و تبعید و زندان قلع و قمع کرده بود.

 

 

استاندار کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای چهار مرحله وقوع، استقرار، تثبیت و طی پله های ترقی است؛ افزود: انقلاب اسلامی در یک بستر اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به وقوع پیوست و سپس برای استقرار نهادسازی کرد زیرا دشمن با کودتاها و اختلافات سعی در شکستن انقلاب داشت.

 

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی روز به روز پله های افتخار را طی می کند؛ اظهار کرد: غربی ها از طریق حکومت پهلوی سعی در نابودی باورهای فرهنگی مردم  ایران داشتند و با نابودی اخلاق و معنویت به جنگ مردم آمدند.

 

 

استاندار کرمان با افزودن این مطلب که در آن دوران، ایران به معنی واقعی ذلت سیاسی داشت و فاتحان جنگ جهانی بدون اجازه وارد کشور می شدند؛ تصریح کرد: امروز اما مستقل ترین کشور در تصمیم گیری های سیاسی است و حتی اصل نظام را به رأی گیری می گذارد در حالیکه هیچ کشوری اینگونه نیست.

 

 

وی با اشاره به به مشکلات اقتصادی دوران شاه که از جمله اینکه در سال های ۵۴ تا ۵۶ تورم به شدت در کشور افزایش یافته بود؛ خاطرنشان کرد: امروز در حوزه های مختلفی پیشرفت کردیم و امید به زندگی در کشور ۲۰ سال بیشتر شده که این جز خدمات پزشکی، رفاهی و درمانی نیست.

 

 

نماینده عالی دولت رد استان کرمان با بیان اینکه دولت سیزدهم موفق به انجام اقدامات بزرگی از جمله حذف ارز ترجیحی شد؛ تصریح کرد: در رابطه به این مهم ۱۰ هزار پرونده به ارزش ۱۰ هزار میلیارد دلار تشکیل و ۵۰۰ نفر دستگیر شدند.

کد خبر 1250117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha