اهدای ۱۵ سری جهیزیه و ۷۰ بسته معیشتی به نیازمندان قزوین

حجت الاسلام مجیدی از اهدای ۱۵ سری جهیزیه به زوج های جوان بی بضاعت و توزیع ۷۰ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند در نخستین روز از دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در مراسم اهدای جهیزیه به زوج  های بی بضاعت و توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند که امروز (چهارشنبه ۱۲ بهمن) در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، بیان کرد: مجموعه اوقاف و امور خیریه در سراسر استان ها و کشور زحمت می کشند در طرح قرار دوازدهم دستگیر ضعفای جامعه باشند و در استان قزوین هم این برنامه هر ماه اجرایی می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: این برنامه در بخش های مختلفی برای کمک به افراد نیازمند نظیر آزادی زندانیان، توزیع بسته های معیشتی، لباس گرم و وسایل گرمایشی در فصل پاییز و زمستان اجرایی می شود.

 

وی عنوان کرد: امروز هم ۱۵ سری جهیزیه کامل شامل فرش، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و سرویس آشپزخانه بین زوج های جوان توزیع می شود که این اقدام از محل موقوفه حاج محمدحسین خزانه صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام مجیدی یادآور شد: البته ۴۰ سری جهیزیه در طول سال به زوج های نیازمند توزیع می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۷۰ بسته معیشتی شامل برنج، رب، روغن، قند و شکر، پنی، ماکارونی و حبوبات بین خانواده های مستضعف آبرومند استان قزوین به همت موقوفات و شوراهای خیریه تهیه و توزیع خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امیدواریم که در چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این خدمات مختصری که از محل وقف و شوراهای خیریه در بقاع متبرکه شکل می گیرد، مورد رضای خداوند متعال قرار گیرد و بتواند مشکلات نیازمندان را حل و فصل کند.

 

کد خبر 1250122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha