دانش آموزان و معلمین در پیروزی انقلاب نقش آفرین بودند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به نقش دانش آموزان و معلمین در همراهی امام راحل و پیروزی انقلاب، گفت: دانش آموزان و معلمین به عنوان نبض انقلاب امروز نیز در ادامه این راه نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز(12بهمن)، در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد مهر خرم‌آباد، اظهارداشت: ۱۲ بهمن و دهه فجر روزهای سرنوشت‌سازی برای ملت ایران و ملت‌هایی که در راه رسیدن به استقلال جهاد کردند محسوب می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امام راحل با توکل به ذات الهی و با اخلاص و ایمان، حکمت، درایت، تدبیر و شجاعت در ۱۲ بهمن ماه  پا به سرزمین ایران نهاد، افزود: در این نصرت الهی نقش معلمین و دانش‌آموزان بسیار پررنگ بود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس به معنای تاثیرگذاری این دو قشر در پیروزی انقلاب و همراهی امام راحل بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از دانش‌آموزان و معلمین به عنوان نبض انقلاب یاد کرد و گفت: این زنگ انقلاب به معنای این است که نبض انقلاب با بصیرت و آگاهی همگانی دانش‌آموزان، دانشجویان و معلمین و عموم مردم همیشه خواهد زد.

 

وی در ادامه یادآور شد: انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری و همراهی مردم به راه خود ادامه خواهد داد.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه تعطیلی مدارس در آن مقطع  کمر رژیم طاغوت را شکست، خاطرنشان کرد: امروز آنانی که در مقابل نظام اسلامی ایستادند و ادعای رهبری دارند تبهکارترین افراد روی زمین هستند.

 

وی بیان داشت: امروز تبهکارترین افراد در مقابل صف معلمین و دانش‌آموزان هستند، منافقین در شهادت شهدای انقلاب اسلامی سهیم و شریک بودند.

کد خبر 1250125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha