زنگ انقلاب در مدارس استان سمنان به صدا درآمد

همزمان با روز دوازده بهمن ماه؛ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب با حضور مسئولان استانی وشهرستانی سمنان در دبیرستان نمونه دولتی عفاف سمنان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان؛ سید محمدرضا هاشمی دراین مراسم گفت: امروز ما شاهدیم که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی در تمامی معادلات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی نظامی نقش تاثیرگذاری ایفا می کند که تمامی این مهم را مدیون امام راحل هستیم.

 

استاندارسمنان نعمت ولایت و امنیت را دو نعمت بسیار ارزشمند عنوان کردوافزود: می توان گفت این نعمات بالاترین دستاورد نظام‌جمهوری اسلامی ایران و به برکت پیروزی انقلاب است.

 

وی رمز موفقیت ما در حال حاضر را حرکت در مسیر شهدا و قدر دانستن دو نعمت ولایت و امنیت  دانست وگفت: یک نمونه موفق می‌توان به کارنامه درخشان هشت سال دفاع مقدس اشاره داشت که چه طور دلاورمردان ایران با تقدیم جان خود امنیت را برای ما هدیه کردند و اجازه نداند یک وجب خاک میهن به دشمن داده شود.

 

 

هاشمی با تأکید براینکه مردم، نسل جدید، دانش آموزان و دانشجویان می‌بایست راه امام راحل و انقلاب را ادامه دهند ادامه داد: این مهم نیازمند اجرای برنامه‌هایی که بتواند ضمن ایجاد نشاط اجتماعی آنها را نیز به این مسیر سوق دهد.

 

استاندار سمنان بابیان اینکه امروز شاهدیم نسل جدید طی ایام الله دهه فجر در کنار بزرگترها حضور داشته و در راهپیمایی شرکت می‌کنند، ابراز داشت: برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس استان توسط دانش آموزان، به معنای واقع کلمه ، تحقق جهاد تبیینی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد.

 

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما عزیزان دانش آموز، مدیران آینده استان و کشور هستید.

 

 

آیین نواختن زنگ انقلاب « نمادین استانی» با حضور حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، محمدررضاهاشمی استاندار سمنان ، معاونین استاندار، فرماندار شهرستان سمنان، مشاورین استاندار و مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان دردبیرستان نمونه دولتی عفاف سمنان به صدا درآمد.

 

گفتنی است:نمایشگاه انقلاب « نمادین استانی» در حاشیه نواخته شدن زنگ انقلاب در این دبیرستان گشایش یافت.

 

بالغ بر ۳۰۰ نمایشگاه انقلاب در ایام الله دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱ در مدارس سطح استان برپا می شود.

 

کد خبر 1250159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha