اسکان ۷۵۰ زلزله زده خوی در ۴ مسجد ارومیه/برگزاری ۴۴ برنامه توسط سپاه ارومیه در دهه فجر امسال

سرهنگ عیوضلو گفت: تاکنون ۷۵۰نفر از افراد زلزله زده خوی که در سیستم سپاه ارومیه ثبت شده اند در ۴مسجد الله اکبر، سیدجواد، موسی بن جعفر و لطفعلی خان ارومیه اسکان داده شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سرهنگ قهرمان عیوضلو، امروز صبح، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تاکنون ۷۵۰نفر از افراد زلزله زده خوی که در سیستم  سپاه ارومیه ثبت شده اند در ۴مسجد الله اکبر، سیدجواد، موسی بن جعفر و لطفعلی خان ارومیه اسکان داده شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه در صورت احساس نیاز در مناطق زلزله زده حضور خواهیم یافت، گفت: البته گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی از همان ساعات نخست وقوع زلزله به صورت خودجوش به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌های دهه فجر افزود: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با محور و بر پایه جهاد تبیین برگزار می شود و امسال با عنایت مسوولان استانی ستاد شهرستانی دهه فجر در ارومیه تشکیل شد که اقدامی بسیار موثر در مسیر پیشبرد برنامه‌ها بود.

این مسئول با بیان اینکه ۴۴ برنامه توسط سپاه ارومیه در دهه فجر امسال برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری رژه موتورسواران و نواختن زنگ انقلاب در روز ۱۲ بهمن، برگزاری جشن ها و یادواره های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری ۴۵ جشن عروسی باعنوان ازدواج آسان برای ۴۵ نوعروس، برگزاری جشن دهه هشتادی ها و نودی ها، رزمایش گردان های بسیج و برگزاری جشنواره سرود انقلاب از جمله برنامه های سپاه ارومیه در دهه فجر امسال است.

وی گفت: تلاش می کنیم با حضور پرشور مردم تمام برنامه ها برگزار و در راهپیمایی ۲۲بهمن به اوج حضور مردم برسیم.

کد خبر 1250220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha