تهیه و چاپ نشریات فاطمیه در کانون های مساجد مرکزی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) کانون های مساجد این استان تهیه نشریه و ویژه نامه هایی را به این موضوع اختصاص دادند.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به خبرنگار شبستان گفت: نشریات و ویژه نامه های حجاب از کانون قائم آل محمد، بصیر از کانون امام مهدی(عج)، یسنا از کانون بقیه الله (عج)، نشریه آشتی از کانون یاران محراب، ندای وصل از کانون ثامن الائمه(ع) روستای هفته و فصل نامه از کانون شهید آیت الله صدر روستای امرآباد اراک از مهمترین و برجسته ترین نشریات به چاپ رسیده در ایام فاطمیه بودند.
 

وی با بیان اینکه این نشریات هر کدام به تیراژ 500 تا یک هزار نسخه در ابعاد a3 و a4چاپ شدند، افزود: مطالب این نشریات در 8 تا 15 صفحه زیر نظر هیئت تحریریه و ائمه جماعات مساجد ویرایش و چاپ شده است.


حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: ویژه نامه های شهادت حضرت زهرا(س) بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، نمازگزاران و ایستگاه های صلواتی که به همین منظور به همت اعضای کانون های مساجد در استان برپا شده در ایام حزن و اندوه بانوی دو عالم توریع می شود.


وی ادامه داد: شخصیت و نحوه زندگی، همسر داری و دفاع از ولایت، احادیث و مقالاتی با عنوان حضرت فاطمه زهرا(س) از جمله مطالب مندرج در این ویژه نامه ها است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به حمایت این دبیرخانه از چاپ و توزیع نشریات، اظهار کرد: این ویژه نامه ها در قالب نشریات تجربی مساجد استان ساماندهی شدند.


وی به چاپ بروشورهایی با موضوع شهادت یگانه دخت نبوت حضرت صدیقه طاهره(س) از سوی اعضای کانون ها اشاره کرد و گفت: این بروشورها حاوی مطالب مفید و همراه با مسابقاتی است که به شرکت کنندگان آن در روز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) جوایزی اهدا می شود.


به گفته وی، هم اکنون 40 نشریه از 40 کانون فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به صورت گاهنامه، فصل نامه، ماهنامه و ویژه نامه چاپ می شود.


پایان پیام/

کد خبر 125023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha