به برکت انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان این نظام هستیم

حسینی‌محراب، با اشاره به اینکه این انقلاب همیشه زنده خواهد بود و تا رسیدن به انقلاب یار پابرجا است، گفت: امروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که سرافراز و پیروزمندانه شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان این نظام هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علی‌اکبر حسینی‌محراب، امروز چهارشنبه (۱۲ بهمن) در آیین نواختن زنگ پیروزی انقلاب اسلامی در هنرستان دخترانه ساجده اهواز، با بیان اینکه این انقلاب همیشه زنده خواهد بود و تا رسیدن به انقلاب یار پابرجا است، اظهار کرد: امروز در حالی چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن، پهپادها، توانمندی‌های تکنولوژیکی و به‌روز، فضاپیماها، قدرت بدون مناظر پزشکی‌ و دریایی ما در جهان سرآمد است.

 

استاندار خوزستان، افزود: افتخار می‌کنیم که امروز در مدارس، دانش‌آموزانی تربیت می‌کنیم که هر کدام همچون شهدایی که در انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کردند در آینده این انقلاب ایفای نقش می‌کنند و تاثیرگذار هستند.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمود در همین مدارس، شهدای مدافع حرم تربیت شده‌اند، اضافه کرد: زمانی که همه تصور می‌کردند در حال فاصله گرفتن از آموزه‌های انقلاب هستیم، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و دیگر شهدا به ما نشان دادند که در این مکتب هنوز هم امثال سلیمانی‌ها در حال تربیت هستند.

 

حسینی‌محراب، تصریح کرد: امروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که سرافراز و پیروزمندانه شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان این نظام هستیم. 

 

مسعود حمیدی‌نژاد، نیز با بیان اینکه همه مسئولان و آحاد ملت باید از اتوبان یا گلوگاه مدرسه بگذرند، عنوان کرد: این انقلاب اکنون در اختیار دانش‌آموزان است و برخلاف تبلیغات شومی که افراد ضعیف انجام می‌دهند و می‌خواهند بین مردم تفرقه بیندازند، این جشن را در کنار دختران‌مان گرفتیم تا بگوییم دختران ما از نظر مدیریتی، تربیتی و علمی سرآمد روزگار هستند و دانشمندان و مادران آینده در همین جم دهه هستند.

 

وی با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است، علم‌آموزی است، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری دختران و پسران را به تهذیب، تعلیم و ورزش توصیه می‌کنند، از این رو این موارد باید مورد توجه قرار گیرند.

 

کد خبر 1250237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha