قول مساعد نماینده مردم قاین در مجلس برای پیگیری ردیف بودجه ستاد کانونهای مساجد کشور

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس ضمن قول مساعد برای پیگیری ردیف بودجه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: اگر این دغدغه از سوی مجمع نمایندگان مجلس در استان‌های مختلف با رئیس جمهور مکاتبه شود این مطالبه تکلیف بر ایشان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزای شبستان از خراسان جنوبی، سلمان اسحاقی در دیدار با سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب پیرامون شبیخون فرهنگی، اظهار کرد: اگر به این هشدار توجه و برای کارهای فرهنگی هزینه می‌کردیم اکنون کسب و کارهای به خاطر اغتشاشات تعطیل نمی‌شد و خسارت‌های صدهزار برابری آن را متحمل نمی‌شدیم.

 

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلوی ضرر و خسارت را هر زمانی بگیریم سود خواهد بود، افزود: امام خمینی(ره) شخصیتی برجسته و منحصر به فرد بود که برای شناخت ایشان به جامعه هنوز نتوانسته‌ایم کاری انجام دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با همه بزرگی و عظمت برای ایران و جهان شناخته شده نیست، ادامه داد: مجموعه های فرهنگی وزارتخانه‌ها کار فرهنگی انجام نمی‌دهد و بیشتر با هزینه‌کرد اعتبارات کار تبلیغاتی انجام می‌دهند.

 

اسحاقی بیان کرد: در خصوص تبدیل شدن ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به نهاد عمومی نگران هستم که آیا ردیف اعتباری مستقل آن در بودجه ۱۴۰۲ آمده است یا نه؛ اگر این مهم در قانون بودجه لحاظ نشده باید در کلان کشور صحبت کنید تا در همین بودجه ۱۴۰۲ پیش‌بینی شود چون در غیر این صورت خسارت یک ساله را متحمل خواهید شد.

 

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ضمن قول مساعد برای پیگیری این موضوع، گفت: اگر این دغدغه از سوی مجمع نمایندگان مجلس در استان‌های مختلف با رئیس جمهور مکاتبه شود این مطالبه تکلیف بر ایشان می‌شود.

 

وی توصیه کرد: مجامع نمایندگان نامه‌ای مستقل به رئیس مجلس شورای اسلامی برای تقنین قوانین و نامه‌ای به رئیس جمهور برای مستقل دیدن ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سازمان استخدامی ببینند.

 

 

کد خبر 1250273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha