۲۵۲ پروژه دهه فجر تبلور خدمت رسانی به مردم در شهرستان رشت

امام پناهی گفت: در دهه فجر امسال در شهرستان رشت ۲۵۲ پروژه به ارزش ریالی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حمیدرضا امام پناهی -فرماندار شهرستان رشت- شامگاه چهارشنبه(۱۲ بهمن) در گفت‌و‌گوی خبری با رسانه‌ها اظهار داشت: بیش از یک سوم پروژه‌های دهه فجر استان گیلان در شهرستان رشت افتتاح خواهند شد. 

 

وی تصریح کرد: شهرستان رشت برای دهه مبارک فجر امسال ۲۵۲ پروژه دارد که ارزش ریالی آنها هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

 

امام پناهی اذعان کرد: از میان پروژه‌های مذکور ۲۳۴ پروژه توسط بخش دولتی با هزینه کرد ۵۳۶ میلیارد تومان و تعداد ۱۸ پروژه هم توسط بخش خصوصی با هزینه کرد هزار و ۳۸ میلیارد تومان اجرایی شده است.

 

وی ابراز داشت: علاوه بر ۹۰ پروژه‌ای که در بخش عمران شهری و روستایی با هزینه کرد ۳۰۵ میلیارد تومان داریم، تعداد هشت پروژه در حوزه انرژی است و برای آنها حدود ۹۱ میلیارد تومان هزینه شده که به توسعه و تقویت شبکه برق شهری و روستایی کمک می‌کند.

 

فرماندار شهرستان رشت یادآور شد: در حوزه ورزش سه پروژه، در حوزه کشاورزی ۲ پروژه، هشت پروژه در حوزه تقویت و توسعه فضای آموزشی و در فضای صنعت و اشتغالزایی هم ۱۲ پروژه در دهه فجر امسال در شهرستان رشت با هزینه کرد هزار و ۳۴ میلیارد تومان افتتاح می‌شود. 

 

امام پناهی با بیان اینکه در نخستین روز از ایام دهه فجر در شهرستان رشت ۶ پروژه به ارزش ۱۱۲ میلیارد تومان افتتاح شد گفت: امسال با توجه به تاکید استاندار و نگاه دولت ما پروژه‌هایی را افتتاح کردیم که به پیشرفت فیزیکی صد در صدی رسیده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های دهه فجر امسال شهرستان رشت از حیث تعداد ۱۴۶ درصد و از حیث ارزش ریالی هم ۱۱۴ درصد افزایش داشته است.

 

 

کد خبر 1250283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha