"خانواده ، جمعیت و حجاب"؛  اولولیت های فرهنگی  فرمانداری یزد

مدرسی با اشاره به اقدامات فرمانداری یزد در زمینه فرهنگی گفت: خانواده، جمعیت و حجاب به عنوان اولولیت های فرهنگی ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، سید محمد رضا مدرسی فرماندار یزد صبح امروز در نشست خبری در جع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به پروژه های دهه فجر گفت: همزمان با دهه فجر ما برنامه های مختلفی را در سطح یزد داریم.

 

وی افزود:  ما در طول سال سعی کرده ایم پروژه های نیمه تمام را به بهره برداری برسانیم و معطل نگذاریم و از ابتدای سال نیز این اقدام را دنبال کرده ایم.

 

مدرسی ادامه داد: در زمینه خانواده، جوانی جمعیت، حجاب، مسائل فرهنگی از جمله اقداماتی است که توسط فرمانداری پیگیری شده است و به نحوی معتقدیم که دولت بیشترین گام را در این مسیر برداشته است.

 

وی گفت: مبارزه نابرابری وجود دارد که رسانه های غربی در تلاش برای استهاله فرهنگ غنی ما هستند و به بهانه هایم ختلف ارزش های ما را مورد حمله قرار می دهند.

 

فرماندار یزد با اشاره به مباحث مختلف در خصوص نان گفت: بعد از آزادسازی یارانه ها شاهد توجه بیشتر مردم به غلات شد و به همین دلیل مراجعه مردم به سمت خبازی ها بیشتر شد که قریب به 30 درصد تقاضا بیشتر شد .

 

مدرسی بیان کرد: از طرفی این هدفمندی یارانه ها در زمینه نان بخشی از آن اجرایی نشده است و با توجه به این که موضوع واحد کشوری است نمی توانیم اقدامی انجام دهیم.

 

فرماندار یزد ادامه داد: متاسفانه حجم زیادی از آرد قاچاق می شود که ما با قاطعت برخورد می کنیم و در روز نیز ان را رصد می کنیم و با متخلفان برخورد می کنیم.

 

وی گفت: اگرچه طول صف ها در نانوایی ها زیاد است اما ما ر دو ماه اخیر نظارت های خود را بیشتر کرده ایم و با همکاری دستگاه های مختلف سعی کرده ایم مشکلات را حل کنیم.

 

مدرسی گفت: در دهه فجر امسال ۱۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۶۷ میلیرد تومان به بهره برداری می رسد که با حضور استاندار و مسئولان استانی به بهره برداری می رسد.

کد خبر 1250311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha