۱۶ واحد مسکونی تحویل نیازمندان دارای فرزند معلول می شود

رییس ستاد دهه فجر شهرستان شیروان گفت: دهه فجر امسال، ۱۶ واحد مسکن معلولان این شهرستان آماده افتتاح و بهره برداری شده که تحویل نیازمندان دارای فرزند معلول می شود.

محمد محمدزاده قانعی -رییس ستاد دهه فجر شهرستان شیروان- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: 16 واحد خودمالکی مسکن معلولان در قالب سه طرح توسط اداره بهزیستی این شهرستان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد که 16 خانوار مشتمل بر 60 نفر از جمعیت تحت پوشش بهزیستی از خدمات آن برخوردار خواهند شد.

 

وی عنوان کرد: مسکن و اشتغال از مهم ترین دغدغه های مددجویان است که رویکرد سازمان بهزیستی یک رویکرد حمایتی و پشتیبانی از گروه‌های مختلف و جامعه هدف بهزیستی است که تلاش می‌شود این هدف‌گذاری‌ها در حوزه‌های مختلف به صورت شفاف تبیین و تشریح شود.

 

محمدزاده قانعی حمایت از ایتام، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توانمندی‌های مددجویان را از مهم‌ترین وظایف و مأموریت مددکاران سازمان بهزیستی برشمرد.

 

رییس ستاد دهه فجر شهرستان شیروان در خصوص برنامه های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در این ایام با همکاری دستگاه های مربوطه و فرهنگی شهرستان 20 عنوان برنامه اجرا خواهد شد که جشن پدران آسمانی، برپایی میز خدمت، یادمان شهدای دانش آموز، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از جمله این برنامه ها است.

 

وی تصریح کرد: جشن کودکان بی سرپرست و معلول، برگزاری زیارت عاشورا به یاد شهدای شهرستان، افتتاح گروه همیاران زنان سرپرست خانوار، نواخته شدن زنگ انقلاب، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده معتادان بهبود یافته، افتتاح مرکز ماده 16، فضاسازی شهری و عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدای شهرستان از سایر برنامه اجرایی در این ایام است.

 

 

 

 

کد خبر 1250314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha