۴ مدرسه در بجنورد به بهره برداری می رسد

فرماندار بجنورد گفت: به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب، چهار مدرسه با ۳۵ کلاس درس در حوزه نوسازی مدارس با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان در بجنورد به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بجنورد؛ محمدباقر باقرپور -فرماندار بجنورد- با اشاره به برنامه‌ها دهه‌ مبارک فجر در شهرستان بجنورد گفت: تعداد ۱۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۸۸ میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و ۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر هزارو ۱۶۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می شود.
 


وی افزود: اهم پروژه‌های دهه فجر امسال در شهرستان بجنورد در حوزه جهاد کشاورزی، نوسازی مدارس، آب و فاضلاب، گاز، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن و راهداری و حمل نقل جاده ای است.



باقرپور با بیان اینکه پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به مجتمع پتروشیمی خراسان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان و توسعه تصفیه خانه فاضلاب بجنورد با اعتبار ۳۴۲ میلیارد تومان از پروژه های حوزه کلنگ‌زنی است، اجرای خط انتقال آبرسانی به پلنگ دره با اعتبار ۴۰۰  میلیارد تومان را هم به دیگر پروژه های این حوزه افزود.

 

فرماندار بجنورد بیان کرد: آبرسانی به چهار روستا با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان، حوزه بهداشت و درمان با ۵ پروژه و اعتبار ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، حوزه صنعت و جهاد کشاورزی با طرح پرورش مرغ گوشتی، کارخانه خوراک دام و سردخانه نگهداری میوه و سبزیجات به ارزش اعتباری ۵۲ میلیارد تومان و افتتاح چهار مدرسه با ۳۵ کلاس در حوزه نوسازی مدارس با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان از مهم‌ترین افتتاحیه های شهرستان بجنورد به شمار می رود.

کد خبر 1250324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha